  • Data: 2010-08-23 23:31:39
    Temat: Re: czestotliwosciomierz do pomiary f swiatla laserowego
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 01:04, Tornad pisze:

    > bzdury,

    > Nawzajem. Marza Ci sie czasy cenzury.

    Marzy mi się że jak ktoś przychodzi z prośbą to nie zachowuje się jak burak.

    Jesli ktos tu przychodzi i uwaza, ze
    > pisanie o pomiarze czestotliwosci THz-owych przerasta jego wyobraznie to niech
    > spada na drzewo.

    To ty tu przychodzisz i piszesz o pomiarach THzowych podając przy tym
    schemat układu na częstotliwość 200MHz.

    > Fachowcy byc moze sie wypowiedza, czesc z nich juz to zrobilo;

    Wypowiedzieli się że nie da się zrobić takiego częstotliwościomierza.
    Ale po tobie to spływa jak po kaczce.

    problem jest
> [...]
    > Moze niepotrzebnie napisalem do czego mi to potrzebne czym wywolalem burze w
    > szklance wody. Jakbym napisal, ze do konstrukcji np. elektronicznego pastucha
    > byloby to moze politycznie poprawniejsze.
    > Nie bede sie tlumaczyl, za nie jestem wielbladem, moze na innych grupach np.
    > hamerykanskiej dowiem sie czegos wartosciowego.
    > Zwaz na to, ze przychodzi tu "w gosci" wielu przedstawicieli czegos co ja
    > nazywam syndromem Polaka; jesli ktos sie wychyli ponad okreslony poziom to sie
    > go normalnie sciaga na dno polskiego piekielka.

    Tak zapewne wychyliłeś się ponad poziom 200MHz i znalazłeś się na
    poziomie 600THz.

    MD