  • Data: 2012-02-12 16:49:59
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-12 16:24, ToMasz pisze:
    > PS - nie kupuję auta, ale ostatnio pewien "znawca" poinformował mnie że
    > w obecnych czasach niema już szans na przekręt ze sprzedażą auta
    > powypadkowego jako nigdy nie uszkodzone. Tak samo podobno dokumenty z
    > serwisu na 100% potwierdzają przebieg. Chciałbym to zdementować...

    Jedne z ciekawszych przypadków z jakimi się spotkałem to:
    - kupno na szrocie elementów w odpowiednim kolorze i i wstawienie ich do
    auta pokolizyjnego, bo do powypadkowych to się wstawia ćwiartki i połówki.
    - cofanie przebiegu przed przeglądem, tj. faktyczne odwiedzanie serwisu
    co rok lub 60 tys. km, zamiast co rok lub 30 tys. km., które pozwala na
    udokumentowanie nieprawdziwego przebiegu.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek