  • Data: 2012-02-13 01:21:58
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-12 16:24, ToMasz pisze:
    > witam
    > Co jakiś czas wpadają tu kupujący pytać o auta. co jakiś czas wpada ktoś
    > regularnie studiujący allegro, aby ostrzec przed zakupem auta które
    > teraz ma 150tyś, a jeszcze 3 miesiące temu miało 210 tyś!

    Korekty na szybko:

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/advsearch?q=korekt

    Można sprawdzić na szybko samemu:

    http://www.bezwypadkowy.net/sprawdz-auto

    Narzędzie do sprawdzania aut z Danii
    Narzędzie do sprawdzania aut ze Szwecji
    Narzędzie do sprawdzania aut z Holandii

    > Czy mogę uprzejmie prosić o podanie takich przykładowych par, w których
    > nawet laik, jedynie patrząc na monitor dostrzeże nieudolną próbę
    > oszustwa? czy tez na podstawie "korekty" licznika czy też gdy model
    > "niebity" był wcześniej zmasakrowany w wypadku - a pokazują to zdjęcia?

    Korekty nie zobaczysz gołym okiem bo nie ma jak, od tego są strony jak
    powyżej, sprzęt diagnostyczny albo ASO, co do napraw to często można
    zweryfikować np. po elementach nie występujących w danym roczniku albo
    zamontowanych niezgodnie ze specyfikacją fabryczną.

    > PS - nie kupuję auta, ale ostatnio pewien "znawca" poinformował mnie że
    > w obecnych czasach niema już szans na przekręt ze sprzedażą auta
    > powypadkowego jako nigdy nie uszkodzone. Tak samo podobno dokumenty z
    > serwisu na 100% potwierdzają przebieg. Chciałbym to zdementować...

    Szanse zawsze są, zależy jak to naprawiał i czy auto było serwisowane w
    ASO bo jak w stodole to nikt nie dojdzie do wujka czesia ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.