eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycofanie licznikaRe: cofanie licznika
  • Data: 2012-02-14 12:26:01
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:jhdflk$gon$1@inews.gazeta.pl...
    > On 14/02/2012 11:08, yabba wrote:
    >
    >>>> Wychodzi na wprost oczekiwaniom Polakow, ktorzy chcieliby kupic auto
    >>>> kilkuletnie wygaldajace jak salonowe i majace przebieg blisku zeru.
    >>>> Nie wiem
    >>>> dlaczego ludzi przerazaja przebiegi powyzej 150.000 tys. Kazdym swoim
    >>>> autem
    >>>> (fakt, niewiele ich bylo) przeturlalem sie conajmniej 350.000 i silniki
    >>>> dalej dawaly rade, choc juz czasami sie pocily lekko. W zeszlym roku
    >>>> kupilem
    >>>> Honde 2004 rok z przebiegiem 140.000 - jednym z wiekszych na Allegro
    >>>> i nie
    >>>> narzekam.
    >>>
    >>> Samochód poza silnikiem ma też zawieszenie, hamulce i wiele innych
    >>> rzeczy, które się zużywają. Nie wiem dlaczego ludzie tak się nad tymi
    >>> silnikami spuszczają, bo pełen remont zawieszenia potrafi kosztować
    >>> więcej niż swap silnika.
    >>>
    >>
    >>
    >> Naprawę zawieszenia robi się zwykle na nowych częściach. Przełożenie
    >> silnika wiąże się z ryzykiem zakupu egzemplarza w niewiadomym stanie.
    >
    > Tak czy inaczej przy 350.000km silnik może i nie ma problemów, ale reszta
    > jest zazwyczaj konkretnie wytłuczona. Zaczynają się potem wymiany
    > zapieczonych zacisków, problemy z ustawianiem geometrii bo śrub ruszyć się
    > nie da itp. Poza tym ile znasz osób, które regularnie wymieniają choćby
    > płyn hamulcowy na przeglądach?
    >


    Ale diagnostyka zwieszenia jest prosta, przeważnie WIDAĆ uszkodzenie i
    wymieniasz na nowe części. Hamulce trochę gorzej z diagnostyką, ale też
    wymieniasz na nowe części. Silnik ma dużo elementów niewidocznych z zewnątrz
    i bez gruntownej diagnostyki lub rozebrania nie wiesz czy np. brak mocy
    wynika z uszkodzenia czujnika za 30 zł, czy z ogólnego zużycia pierścieni.

    Ja wymieniam płyn hamulcowy. Znam też dwie osoby, które przeglądy nawet 10
    lat po gwarancji robią w ASO, więc można mieć nadzieję, że ASO wymienia płyn
    zgodnie z zaleceniami producenta.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.02.12 12:32 AZ
  • 14.02.12 12:37 Chris

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: