  • Data: 2011-12-06 23:38:58
    Temat: Re: co dają operatorzy za przejście do ich sieci
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-06 21:46, ToMasz pisze:

    > O ile się nie myle to nie ma takiej możliwości albo szybko jej nie
    > będzie. Gdyby było tak kolorowo to teoretycznie kupisz starter za 5zł, w
    > orange, przejdziesz do Palya i masz 60zł na wydatki typu płatne smsy? Za
    > fajnie by było. Niemniej jednak 60minut na miesiąc do wszystkich to się
    > da wytargować.

    To ja mam starter Orange One za 5 zł (doładowania dają tylko na 5 dni!)
    i chciałabym z tym starterem do Play'a. Można?
    Tylko ten simlock nieszczęsny Orange mi siedzi w telefonach :-(

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w