  • 1. Data: 2011-12-06 15:47:59
    Temat: co dają operatorzy za przejście do ich sieci
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    przechodziłem do play i dostałem 60zł ważne chyba 3 miesiące
    jak to wygląda w pozostałych sieciach?

    szczególnie interesuje mnie przejście do orange
    ale jestem ciekaw co reszta daje

    erator/

  • 2. Data: 2011-12-06 16:10:57
    Temat: Re: co dają operatorzy za przejście do ich sieci
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    >szczególnie interesuje mnie przejście do orange

    niec nie daje a na wet zabiera

    GW

  • 3. Data: 2011-12-06 17:14:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.12.2011 16:47, zlotowinfo pisze:
    > przechodziłem do play i dostałem 60zł ważne chyba 3 miesiące
    > jak to wygląda w pozostałych sieciach?
    >
    > szczególnie interesuje mnie przejście do orange
    > ale jestem ciekaw co reszta daje

    nie chcę mamić liczbami bo ja raczej mało rozmawiam (najniższy
    abonament), ale przenosząc 3 numery do play dostałem +30%czasu rozmów na
    każdy numer. Inaczej można powiedzieć ze przy 3 takich samych
    abonamentach dostałem czwarty (90%czwartego) identyczny za friko. za
    samo przejście mało? Moim zdaniem nie.
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-12-06 17:46:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-12-2011 o 17:10:57 GW <G...@g...gw> napisał(a):

    > niec nie daje a na wet zabiera

    A co może zabrać na cholera na samym początku?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 5. Data: 2011-12-06 17:48:02
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    >A co może zabrać na cholera na samym początku?

    doładovujesz 20 PLN i daja ci stan -20pln
    Cały orange, nigdy wiencej, ić do play

    FD

  • 6. Data: 2011-12-06 17:48:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-12-2011 o 16:47:59 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > przechodziłem do play i dostałem 60zł ważne chyba 3 miesiące
    > jak to wygląda w pozostałych sieciach?

    Era daje 2x tyle ale w ratach i trzeba zasilać
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    przenies_numer

  • 7. Data: 2011-12-06 19:36:26
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > przechodziłem do play i dostałem 60zł ważne chyba 3 miesiące
    > jak to wygląda w pozostałych sieciach?
    >
    > szczególnie interesuje mnie przejście do orange
    > ale jestem ciekaw co reszta daje

    mBank mobile:

    Pamiętaj, aby podać numer Polecającego podczas zakupów/przenoszenia
    numeru. Tylko w ten sposób otrzymasz 50 minut do wszystkich sieci.

    50 minut zostanie naliczone na Twój numer w momencie wykonania
    pierwszego doładowania na kwotę minimum 20 PLN. Aktywacja minut nastąpi
    maksymalnie w ciągu 72 godzin roboczych.

    Gdy będziesz mieć numer w mBank mobile, możesz sam polecać naszą
    ofertę swoim znajomym i zarabiać na ich doładowaniach.

    + 50 min można wykorzystać jak masz konto w mbanku, a jak aktywnie używasz
    to wpadają dodatkowe minuty do wykorzystania

    Carrefour Mova : 4,99 zł + 50 min
    T-Mobile : 6x20 zł przy doładowaniu 6x25 zł
    Inne sieci daja 0 lub marne 1 zł

  • 8. Data: 2011-12-06 20:10:42
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał
    > Carrefour Mova : 4,99 zł + 50 min
    > T-Mobile : 6x20 zł przy doładowaniu 6x25 zł
    > Inne sieci daja 0 lub marne 1 zł

    Super, a który z tych bonusów ma charakter kwotowy (do wykorzystania na
    wszystko, włącznie z np. sms premium), a który tylko "na rozmowy, sms-y i
    internet"?
    Play, to tylko na rozmowy i sms-y.
    TakTak, wynika, że na wszystko.

    --
    M.

  • 9. Data: 2011-12-06 20:46:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.12.2011 21:10, Maciej Muran pisze:
> [...]
    >
    > Super, a który z tych bonusów ma charakter kwotowy (do wykorzystania na
    > wszystko, włącznie z np. sms premium), a który tylko "na rozmowy, sms-y

    O ile się nie myle to nie ma takiej możliwości albo szybko jej nie
    będzie. Gdyby było tak kolorowo to teoretycznie kupisz starter za 5zł, w
    orange, przejdziesz do Palya i masz 60zł na wydatki typu płatne smsy? Za
    fajnie by było. Niemniej jednak 60minut na miesiąc do wszystkich to się
    da wytargować.
    ToMasz

  • 10. Data: 2011-12-06 23:35:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-06 20:36, Damian News pisze:
> [...]
    > to wpadają dodatkowe minuty do wykorzystania
    >
    > Carrefour Mova : 4,99 zł + 50 min
    > T-Mobile : 6x20 zł przy doładowaniu 6x25 zł

    To ta Mova chyba najlepsza. Tak się składa, że mam zablokowane 3
    telefony simlockiem Orange i nie mogę znaleźć w sieci odpowiedniego
    programu. Ściagnęłam Omnibus, ale nic nie pasowało do SE 520i oraz W
    580i. Operatorzy mieli zdejmować za darmo i jak się okazało nadal
    stosują lichwę. W Play-u chcą za tą przysługę bodajże 60 zł. to niech
    się wypchają.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w