  • Data: 2011-02-15 19:01:44
    Temat: Re: cisnienie oleju
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 18:46, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Zbyt gęsty olej + padająca jego pompa? Po rozgrzaniu rzednie i wtedy
    > jakoś pompa daje radę tłoczyć go, wytwarzająć odp. ciśnienie?
    > I może w oleju jest jakiś motodoktor, który dodatkowo potęguje
    > gęstnienie oleju na zimno?
    >
    > --
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    > P307 2.0HDi/90
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

    A ja bym podejrzewał przycinający się zawór zapobiegający wzrostowi
    ciśnienia.
    Jak jest zimny gęsty olej i pompa zacznie wytwarzać duże ciśnienie -
    to zawór zacina się przy zbyt otwartym przepływie i nie ma
    odpowiedniego ciśnienia oleju. Jak jest ciepły rzadki olej to się nie
    przycina i wsio jest OK.

    Pozdrawiam !