  • Data: 2013-08-20 20:03:59
    Temat: Re: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 23:45:03 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Czytam to do końca z nadzieją że doczytam do miejsca gdzie napisane
    > -wkurwiony zawracam, zatrzymuje się przy pstrykaczu, wyjmuje lewar z
    > auta i parkuję go w obiektywie.
    > Zawiodłeś mnie. Takich biadoleń to tysiące w necie.

    Inni widac mysla podobnie, bo te urzadzenia maja obstawe (nie dotyczy
    obecnych ITD) :-)

    Wiec musisz poczekac az trafi na kiboli wracajacych z meczu i
    przeczytasz jak to FR rozbito, straznikow pobito, a ich samochod
    podpalono :-)

    > Ja przynajmniej oznajmiłem dzisiaj na bramkach na A4 (chyba ichnemu
    > kierownikowi kasiarzy, bo latał jakiś podniecony) że jak wygram wybory
    > to pierwsze co zrobię, to zrównam z ziemią to gówno tamujące ruch.

    Myslisz ze cos sie od tego zmieni ? Zapomni szybciej niz odjechales.
    Panu premierowi list taki wyslij. Albo poslowi z PO.
    Moze im biuro prasowe przekaze czemu im spada poparcie :-)

    > 40 min czekałem na skasowanie zanim dojechałem do kasy. Taki sztam.
    > Kurwa jego mać POjebany kraj.

    Wjazd, wyjazd ?
    To zrob jeszcze cos - napisz do zarzadu autostrady i domagaj sie
    zwrotu oplaty za przejazd. Z powodu niepoinformowania przed wjazdem o
    utrudnieniach na trasie.
    Z kopia do UOKiK - bo chyba juz kiedys Stalexport na podobnej
    podstawie karali.

    Co prawda, jesli to "panstwowy" odcinek, to kara i tak wplynie do
    budzetu, za to rzad powie ze na nowe nie ma pieniedzy, bo wplywy z
    bramek za male :-)

    J.