  • Data: 2013-08-21 07:53:11
    Temat: Re: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-21 07:37, Iglo pisze:

    > Za pierwszym razem miałem zdjęcie ze słynnej miejscowości Biały Bór. W
    > 2010r SM z tej miejscowości złapała 70 tysięcy kierowców.

    Te zdaje się jeszcze przed zmianą przepisów, ale jedyną metodą *na nich*
    jest jazda zgodna z przepisami, a nie +10 jak wielu jeździ.
    Chyba nie chcesz mi napisać, że 62km/h na zabudowanym w dzień to nie
    jest wykroczenie?

    > Zważywszy, że
    > największy ruch jest w sezonie letnim, a w zimowym jeżdżą głównie
    > autochtoni znający realia daje to obraz sytuacji. Jak ktoś nie jeździ tam
    > na codzień to ma wielkie szanse na zdjęcie.

    Nie, nie ma - wystarczy naprawdę zwolnić do tego o czym pisałem.
    Nie +10, a +5. A co potrafią wyczyniać turyści to ja wiele razy
    widziałem.

    > A nauka jest taka, żeby kombinować albo inne miejsce na wypoczynek albo
    > inną trasę, choć za przekroczenie o 12km/h nie spodziewam się więcej niż
    > 200zł, a przy nadmorskich szalonych cenach to żadej majątek :-).

    Tu nie ma co kombinować - trzeba zwolnić. Za granicą też tak robisz?
    Zresztą - pisałeś, że na ekspresówce jedziesz 120km/h. To czemu
    w zabudowanym jedziesz o tyle szybciej?