  • 1. Data: 2013-08-18 22:47:38
    Temat: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Muszę się wyżalić.. ;)

    Jechałem dziś przez Olsztynek na Szczytno - odbija się w lewo przed
    samym młynem w Olsztynku. Minąłem zabudowania zaraz za młynem, znaki
    miejscowości (Szczytno 57), a dalej jakieś 600m po prawej same łąki (w
    dodatku chodnik po drugiej stronie jezdni). W zasadzie byłem pewien, że
    wyjechałem już z terenu zabudowanego.
    Nie jeżdżę szybko przez mniejsze miejscowości, zwalniam, pilnuję się,
    bo miałem już w życiu kilka przygód różnego rodzaju na drodze, a tu za
    zakrętem (za tą łąką), pod samym znakiem końca terenu zabudowanego straż
    miejska radośnie strzela ze swojego doblo.. nosz.. k@#$@$.. ;) Ledwo 70
    czy 80 km/h (trudno nie jechać tam nawet szybciej), ale jednak i to na
    samym wyjeździe.

    Ktoś niedawno pisał, że strzelanie przy tablicy końca terenu
    zabudowanego to bezsens. W zasadzie nie zgadzałem się z tym.. do dziś.
    Jak ktoś ma ochotę sprawdzić - w maps google'a, jak to wygląda, to stali
    dokładnie pod/przy znaku - zasłaniając dachówki znajdującego się tam
    zakładu (ul. Mierkowska).

    Godzina około 16, powroty z weekendu.. pewnie napstrykali niejednemu..
    Mam jeszcze jakąś nadzieję, że się upiecze, ale przecież dla jaj tam nie
    stali. :>

    Pozdr,

  • 2. Data: 2013-08-18 23:45:03
    Temat: Re: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-18 22:47, RD pisze:
    > ...]
    > Godzina około 16, powroty z weekendu.. pewnie napstrykali niejednemu..
    > Mam jeszcze jakąś nadzieję, że się upiecze, ale przecież dla jaj tam nie
    > stali. :>

    Czytam to do końca z nadzieją że doczytam do miejsca gdzie napisane
    -wkurwiony zawracam, zatrzymuje się przy pstrykaczu, wyjmuje lewar z
    auta i parkuję go w obiektywie.
    Zawiodłeś mnie. Takich biadoleń to tysiące w necie.

    Ja przynajmniej oznajmiłem dzisiaj na bramkach na A4 (chyba ichnemu
    kierownikowi kasiarzy, bo latał jakiś podniecony) że jak wygram wybory
    to pierwsze co zrobię, to zrównam z ziemią to gówno tamujące ruch.
    40 min czekałem na skasowanie zanim dojechałem do kasy. Taki sztam.
    Kurwa jego mać POjebany kraj.
    No, ale ja biadole na marne 40 min stania. A tu proszę jaki rodzynek
    znalazłem. Koreczek na 80 km LOL

    http://niezalezna.pl/44936-80-kilometrowy-korek-od-g
    ranicy-do-krakowa-kierowcy-klna-na-tuska

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-08-18 23:51:16
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 08/18/2013 11:45 PM, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > znalazłem. Koreczek na 80 km LOL
    >
    > http://niezalezna.pl/44936-80-kilometrowy-korek-od-g
    ranicy-do-krakowa-kierowcy-klna-na-tuska

    Ja też jestem ciekaw kiedy się znajdą jacyś odważni:

    http://www.youtube.com/watch?v=FgesAK5H3iU

  • 4. Data: 2013-08-19 00:27:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-18 23:51, m...@i...pl pisze:

    > Ja też jestem ciekaw kiedy się znajdą jacyś odważni:

    OK. Fotoradar.

    Ale te bramki to przegięcie pały i ograniczenie wolności osobistej.
    80km i nikt nie zorganizował się przez CB i nie "staranował" tych
    szlabanów? Bo mniemam że szlabany są winowajcą tego korka.
    Czy ten naród już tak do cna jest zniewolony i zbaraniały?
    Gdyby ten 80 km korek poszedł bez skasowania, to zaczęli by myśleć by do
    takich korków nie dochodziło.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2013-08-19 00:53:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 23:45:03 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > No, ale ja biadole na marne 40 min stania. A tu proszę jaki rodzynek
    > znalazłem. Koreczek na 80 km LOL
    >
    > http://niezalezna.pl/44936-80-kilometrowy-korek-od-g
    ranicy-do-krakowa-kierowcy-klna-na-tuska

    Z bramkami to jest ten problem, że np. koniec długiego weekendu, ruch jak
    cholera, a bramek otwarta np. połowa. Zamiast wjeżdżać na A1 koło
    trójmiasta często lepiej jechać starą DK1 - zamiast zapłacić za godzinę
    stania w korku, można starą jedynką przejechać szybciej i bez płacenia.

    Tam powinien być określony maksymalny czas obsługi - dla ułatwienia liczony
    w długości korka.
    Jak korek przekroczy ustaloną długość, to nie wolno brać opłat - szlabany w
    górę aż się korek zmniejszy do dopuszczalnego.

  • 6. Data: 2013-08-19 01:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > auta i parkuję go w obiektywie.
    > Zawiodłeś mnie. Takich biadoleń to tysiące w necie.

    Powinien przypierdolić tym leniom co to pozorują w ten sposób pracę zamiast
    usprawnić ruch w miejscach tego wymagających. Zwłaszcza dziś, gdzie
    niejedna miejscowosć korkowała sie przez jakies głupie światła czy
    skrzyzowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 7. Data: 2013-08-19 01:56:58
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/18/2013 11:45 PM, Krzysztof 45 wrote:

    > że jak wygram wybory to pierwsze co zrobię, to zrównam z ziemią to gówno tamujące
    ruch.

    Startujesz ?

    > Kurwa jego mać POjebany kraj.

    na kogo było głosowane ?

  • 8. Data: 2013-08-19 02:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Czy ten naród już tak do cna jest zniewolony i zbaraniały?
    > Gdyby ten 80 km korek poszedł bez skasowania, to zaczęli by myśleć by do

    Nieczesto tak bywa, ale tym razem zgadzam sie z Toba w 100%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 9. Data: 2013-08-19 02:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Jak korek przekroczy ustaloną długość, to nie wolno brać opłat -
    > szlabany w górę aż się korek zmniejszy do dopuszczalnego.

    To sie kazdemu normalnemu człowiekowi wydaje oczywistością.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 10. Data: 2013-08-19 06:55:39