-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Date: Thu, 12 Sep 2013 01:26:56 +0200
Organization: private
Lines: 25
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
<l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
<l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
<l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0qg3t$2tu$1@news.icpnet.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<l0qhss$5gp$1@news.icpnet.pl>
<8...@g...com>
<1skfpwo3be2mf.1lahdl4sc7aoy$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 31.0.35.75
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1378942016 12359 31.0.35.75 (11 Sep 2013 23:26:56 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2013 23:26:56 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <1skfpwo3be2mf.1lahdl4sc7aoy$.dlg@40tude.net>
X-Comment-To: J.F.
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504163
[ ukryj nagłówki ]Hello J.F.,
Thursday, September 12, 2013, 12:30:43 AM, you wrote:
[...]
>> zapotrzebowanie na moc jest prawie stałe. Silnik w samochodzie
>> może w przeciągu kilku sekund przejść z mocy minimalnej do
>> maksymalnej. Dla silnika parowego nie posiadającego akumulatora
>> energii w postaci bardzo bardzo dużego zbiornika taki manewr jest
>> niemożliwy w czasie kilku sekund. Z drugiej strony dla idiotów co
>> dają w pedał przy każdej okazji taki silnik byłby w sam raz. Mogli
>> by dawać w pedał a efektu by nie było.
> Zgadnij - jak sie rozpedza samoloty na lotniskowcu ?
Ale zdajesz sobie sprawę z tego, jakim nadmiarem mocy dysponujesz na
lotniskowcu? I nawet tam para do wyrzucenia samolotu jest gromadzona w
specjalnym zbiorniku...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.13 01:56 Refleksyjny
- 12.09.13 03:02 A.L.
- 12.09.13 03:44 k...@g...com
- 12.09.13 04:02 k...@g...com
- 12.09.13 05:51 Marek Dyjor
- 12.09.13 06:03 Marek Dyjor
- 12.09.13 08:46 Maciek
- 12.09.13 08:54 Andrzej Lawa
- 12.09.13 09:35 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 09:37 Andrzej Lawa
- 12.09.13 12:59 Refleksyjny
- 12.09.13 13:07 k...@g...com
- 12.09.13 13:15 Jan Koval
- 12.09.13 13:39 k...@g...com
- 12.09.13 13:45 bma
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody