    Date: Thu, 06 Dec 2012 22:06:03 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: było: znowu pijany skurwysyn

    > Mądre to nie jest, niemniej do zabójstwa to droga daleka.

    > Najpierw zabójstwo, teraz recydywa... Jak recydywa, że zapytam? Tak,
    > wielokrotnie już dopuścił się wykroczeń w ruchu drogowym. Tak, miało to

    nie wiem jaki Ty masz system ocen.. ogólny. Jak Two je dzieci mimo
    zakazu nabroją to raz wolno, drugi tak samo, za trzecim..... też? Moim
    zdaniem każdy ma prawo do błędu (co nie zwalnia z odpowiedzialności) ale
    drugi błąd (wykroczenie) albo trzeci? (wielokrotne przekraczanie
    prędkości) TO właśnie jest problemem naszych przepisów, że za każde masz
    taką samą karę. czyli gapa, który nie zwolnił wjeżdżając do wioski,
    dostanie tyle samo co "miszcz kierownicy" za 5 razem łamiący
    ograniczenie. no trudno się mówi. inny sposób oceny. naginaj, ale
    pamiętaj że tak nie wolno, bo jak przegniesz, to zapłacisz za te
    wszystkie nagięcia które Ci się nazbierały. więc przegiął, zabił ludzi.

    Jakby go nie oceniać, recydywa była, choć prawnik może powiedzieć że nie
    spełnia jakiegoś tam kryterium, doprowadził do śmierci - tu ciężko się
    kłócić. moim zdaniem to właśnie prawo teraz broni go przed linczem ze
    skutkiem śmiertelnym.
    Popatrzmy jednak na nasze prawo inaczej. załóżmy że komuś tam, trzeba
    dać za podobne przestępstwo maksymalny wymiar kary. Co by musiał
    _WIĘCEJ_ zrobić PRzemysław żeby bez wątpienia dostał maksymalny wymiar?
    Zgwałcić zwłoki? Po kolei wszystkie? Czy wsteczny i po każdym trupie
    jeszcze raz?
    ToMasz