-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: lleeoo <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
Date: Thu, 06 Jun 2013 09:14:12 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 14
Message-ID: <kopcs4$3r2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
<51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
<51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: mail.panova.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1370502852 3938 212.244.165.18 (6 Jun 2013 07:14:12
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jun 2013 07:14:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <2...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494253
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-29 09:00, a...@g...com pisze:
>
>>
>> bardziej dopracowane są silniki japońskie, to często inżynieryjne perełki.
>>
> Lexus V8.
> jak to jest zrobione ze ten motor jest najcichszy i najmniej pali /ok 30% mniej jak
europa o usa nie wspominam/ do tego najspokojniej pracuje i jest najtrwalszy.
> i na koniec zaprzeczenie powyzszych - jest najmniej awaryjny mimo tego ze pewnie ma
najwiecej nakombinowane.
> jak technicznie jest to zrobione? wiem ze jakosc powstaje na desce kreslarskiej i w
zalozeniach, a zrobic to sie juz da, tylko wlasnie - jak i co tam wsadzili?
>
Ostatnimi czasy podniecali się nim na TVN Turbo, nim japońce zaczęły go
produkować na początku lat 90, wyszło 400! modeli które testowali w
każdym zakątku świata. Test z piramidą z kieliszków na masce i 200km/h
na hamowni naprawdę fajny, nic nie spadło!
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=