  • Data: 2013-06-06 09:14:12
    Temat: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 09:00, a...@g...com pisze:

    > Lexus V8.
    > jak to jest zrobione ze ten motor jest najcichszy i najmniej pali /ok 30% mniej jak
    europa o usa nie wspominam/ do tego najspokojniej pracuje i jest najtrwalszy.
    > i na koniec zaprzeczenie powyzszych - jest najmniej awaryjny mimo tego ze pewnie ma
    najwiecej nakombinowane.
    > jak technicznie jest to zrobione? wiem ze jakosc powstaje na desce kreslarskiej i w
    zalozeniach, a zrobic to sie juz da, tylko wlasnie - jak i co tam wsadzili?

    Ostatnimi czasy podniecali się nim na TVN Turbo, nim japońce zaczęły go
    produkować na początku lat 90, wyszło 400! modeli które testowali w
    każdym zakątku świata. Test z piramidą z kieliszków na masce i 200km/h
    na hamowni naprawdę fajny, nic nie spadło!