-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.arglkargh.de!news.glorb.com!news-out.
readnews.com!transit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
<51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
<51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<51a4e462$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<51a53958$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<51a5c80f$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<kriaygjmns16$.1dt25pr6gbuzv.dlg@40tude.net>
<51a5dfa7$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 29 May 2013 14:39:48 GMT
Lines: 16
Message-ID: <51a61334$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1369838388 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1270 80.52.166.102:53823
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493668
[ ukryj nagłówki ]Maciek wrote:
> A jak niby chcesz porownywac poziom zaawansowania amerykanskich wielkich
> silnikow i europejskich czy japonskich konstrukcji, skoro Amerykanie w
> ogole nie dazyli do miniaturyzacji ani wyciskania coraz wiekszej mocy z
> litra? Jak na tamtejsza filozofie budowy silnikow, ich konstrukcje
> sa/byly zaawansowane.
Co jest zaawansowanego w zwiększaniu mocy za sprawą zwiększania
pojemności? I jaki ma związek z tematem to, czy ktoś do czegoś dążył, czy
nie? :> Fakt jest taki, ze te ich silniki są technicznie na poziomie
sprzed kilkudziesięciu lat, kilka cech już wymieniłem. Pewnie gdyby nie
normy ekologiczne, to nadal montowaliby gaźniki.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.13 17:06 Deflegmator
- 29.05.13 17:20 Deflegmator
- 29.05.13 17:37 tá´Ź
- 29.05.13 17:39 tá´Ź
- 29.05.13 20:28 Deflegmator
- 29.05.13 20:37 Deflegmator
- 30.05.13 12:44 DoQ
- 31.05.13 15:11 tá´Ź
- 31.05.13 15:14 tá´Ź
- 31.05.13 15:18 tá´Ź
- 31.05.13 16:08 tá´Ź
- 31.05.13 17:05 Deflegmator
- 06.06.13 09:14 lleeoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe