  • Data: 2009-06-03 06:56:48
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kurcze, potrafia wykombinowac kto to taki po pijaku w nocy jechal
    > motorem i sie nie zatrzymal, to tym latwiej dowiedza sie kto sie
    > interesuje budkami telefonicznymi i Internetem.

    Zbaczamy z tematu.

    Gdy ja się tu osiedliłem to był dziewiczy teren jeśli chodzi o kombinacje
    budkami czy radiem.
    I nagle zakwitł. Byłem wszak jeszcze nie znany nikomu z otoczenia.
    A poza tym taki "haker" może być u kogoś zamelinowany "na przechowanie".
    Oczywiscie może poprosić aby mu ktoś ukradł i przyniósł komórkę i kupił w
    mieście w kiosku kartę SIM.
    Ale gdy nie może się wychylać a np ktoś go przywiózł do lesniczóki i tam
    kazał "przeczekać" pół roku ?
    Mogą go znać w spożywczym 5km dlaej we wiosce (co i tak jest sensacją bo
    ktoś "nowy") ale o jego zainteresowaniu budkami nikt nie wie.

    > A nawet jesli nie, to ryzyko jest o wiele rzedow wielkosci za duze.
    >
    > Kabel do budki - chcialbys zacierac takie slady itd? A moze po prostu
    > kabel do domu i luzik?
    >
    > Moze to mialaby byc okolica zupelnie obca wlamywaczowi (wtedy nikt go
    > nie zna itd)? Tylko wlamywacz tez wtedy niczego nie zna.

    > Problem w tym, ze nie masz bladego pojecia o tym, jak dzialaja
    > wlamywacze. Hackerow bym do tego nie mieszal bo nie maja ze sprawa
    > (a tym bardziej z budkami) wiele wspolnego.

    Byłem można by powiedzieć "włamywaczem" przez wiele lat i czasem dość groźne
    (dla mnie) rzeczy robiłem (dziś gdy się nad tym zastanawiam to bym na pewno
    nie zrobił).
    Nigdy mnie nie złapano, przestępstwa przedawniły się a ja zajmuje się czym
    innym.
    Może właśnie dlatego że wielu myślało tak jak Ty czyli "tak nie robi
    włamywacz" to ja tak robiłem i z sukcesem.
    Owszem, często w pozostaniu anonimowym pomagał przypadek a czasem
    nieświadomie myliłem węszących, przypadkowym zachowaniem w stylu "Jasia
    Fasoli".
    Jak to w filmie. Przestępcy chcieli np wysadzić go bombą i podlożyli go na
    trasie jego przejazdu ale on zobaczył motylka i się nim zainteresował wiec
    skręcił a o drodze do pracy zapomnial.
    Tyle że nie byłem takim idiotą. Inne czynniki wpływaly na to że ten co moje
    zachowania obserwował miał mętlik w głowie i nie wiedział "co o tym myśleć".

    > Roznica jest dla wlamywacza malo istotna - jesli da sie namierzyc budke,
    > to z duzym prawdopodobienstwem da sie namierzyc osobe, przy czym to
    > pozostaje w praktyce poza kontrola wlamywacza i moze byc np. dzielem
    > przypadku.
    > Jesli wlamywacz jest glupi, to moze lepiej zeby byly takie budki,
    > a jesli nie jest, to raczej nie pozostawi przypadkowi sprawy np. ilus
    > tam lat wiezienia (np. w Guantanamo).

    Nie bój żaby.
    W TV to wszystko ładnie wygląda.
    Policja pokazuje tylko tych złapanych.
    Niezłapanymi się nie chwalą a w TV wygląda tak jakby łapali wszystkich (co
    ma odsręczyć naśladowców).
    Ja tam jednak pozostanę przy swoim, że można zrobić jakieś kuku internetowe,
    majac za łącze 0202122 z budki i nadal pozostać nieustalonym.
    Oczywiscie nie mógłbym być to ja bo o tym pisze właśnie. Ale kto inny....
    vari