  • Data: 2009-06-01 06:47:03
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba ze go podpatrzy babcia mieszkajaca naprzeciwko albo inny
    > monitoring. Takich rzeczy lepiej nie pozostawiac przypadkom.

    Eee.....
    Znałęm parę budek mających "przedłużkę" jej linii (i to wieloprzewodowym
    kablem *) a na końcu "radiodostęp".
    Zamiast radiodostępu mogł być laptop (na parę godzin).

    * - wieloprzewodowość polegała na tym aby móc przejmować linię w dowolnej
    konfiguracji przy czym dalej ładować akku urmeta, i innych ciekawych
    funckji.

    > Ale przede wszystkim, to jest ekstremalnie niewygodne. Wlamanie wymaga
    > czasem poswiecenia wielu godzin, to bylby masochizm.

    > Latwiej zmieniac np. MAC wifi czy przesiadywac w budce?

    Hmm. Pewnie że lepiej zmieniać MAC ale budka na zadupiu (w sensie z dala od
    zabudowań) to jeszcze się spotyka.
    Jak juz pisałem - niejedno usprawnienie phreakerzy zrobili do niejednego
    automatu a że nie byli hakerami to im to 0202122 nie było potrzebne.
    ALe gdyby było to byłoby to skuteczne z punktu widzenia anonimowosci.

    > Wlamywacze robia to zupelnie inaczej, typowo wlamuja sie na slabo
    > zabezpieczone maszyny, i dalsze operacje prowadza z nich. Takich maszyn
    > po drodze mozna miec wiecej dla zwiekszonego bezpieczenstwa. Oczywiscie
    > trzeba usunac/poprawic logi itd.

    I czasami właśnie przez to wpadają bo to nie ejst w 100% metoda skuteczna.
    Może być gdzieś po drodze urządzenie sprzetowe, przeźroczyste dla transmisji
    a logujące to i owo.
    To BYWA skuteczne ale nim być nie musi.
    To jest po prostu WYGODNE.
    A wygoda czasem gubi wygodnickich.

    > Mysle ze by sie dalo, moze nawet na 1200/75. Tylko po co, to nie wiem.
    > Ale o ile teoretycznie jestem w stanie wyobrazic sobie, ze ktos
    > potrzebuje tego do legalnych rzeczy, o tyle w przypadku wlaman to jakas
    > totalna pomylka.

    A ja odwrotnie.
    Nie mogę wybrazić sobie legalnego uzytkownika dzwoniacego 1200 b/s do
    0202122.
    Co on w tym internecie zrobi nawet gdyby się połączył ?
    Toż z NMT idzie się łączyć 9600 b/s ale żadnej strony uruchomić się nie da
    (chyba że strona w stylu http://...........plik.txt)
    Pocztę RAZ udało mi się sprawdzić (na szczęscie skrzynka pusta była).
    Gadu-gadu połączyć się nie chciało (pewnie z powodu dodatków bo samo w sobie
    to chyba komunikator jest jedyną sensowną rzeczą na takie predkosci).
    A Ty jeszcze chcesz aby była mniejsza prędkość i aby gość łączył się
    akustycznie..... z 0202122.... Bo że z jakimś swoim BBSem to nie twierdzę ze
    nie ale my mówimy o dostępnosci z budki 0202122.
    A podpiecie się modemem laptopa pod linię to już potrafię sobie wyobrazić.
    Zwlaszcza takiego hakera co np ukrywa się na wsi a ma "pilną sprawę" na
    jeden raz (bo wiadomo ze to metoda na jeden raz z danej lokalizacji).
    U mnie np na wsi nie ma nie tylko darmowych hotspotów ale wogóle całe pasmo
    WiFi jest czyste.
    Nawet nie ma się do kogo włamać "warchlakom".
    Toż dlatego właśnie bardziej hakera na przedłużonej budce sobie wyobrażam
    niż jakiegoś maso co idzie do Urmeta z modemem akustycznym w CELU połączenia
    się z numerem dostępowym TPSA.
    vari