    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    Date: Mon, 08 Apr 2013 11:20:25 +0200

    W dniu 08-04-2013 10:47, Trybun pisze:
> [...]
    ie_do_UKE_Umowy_na_czas_okreslony.html?v=2

> [...]
    > upomni się o zaległe opłaty... I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
    > bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
    > telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
    > wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
    > Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
    > niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
    > końca. Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie
    > robiąc z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.

    to zdecyduj sie czego wlasciwie oczekujesz. mam dla ciebie oferte:
    nazywa sie prepaid i jest dostepna u kazdego opa.

    nie wiem co tu jest niezrozumialego, ale np majac umowe z t-mobile
    wyglada to u mnie tak: podpisuje umowe na czas okreslony (24mce),
    operator w umowie gwarantuje mi takie, a takie parametry na czas trwania
    umowy za kwote X. po zakonczeniu umowy, ta przechodzi na czas
    nieokreslony na zasadach ogolnych (czyt. chujowych).

    - oczywiscie przed koncem umowy (np miesiac) dzwoni do mnie operator i
    proponuje mi nowa oferte. zwykle lepsza jest po zalogowaniu do panelu.
    - oczywiscie w dniu zawarcia w/w umowy moge napisac wypowiedzenie ze
    skutkiem na ostatni dziej jej trwania.
    - w dobie przenosnosci numerow oraz w celu potargowania sie z opem, wole
    go postraszyc zerwaniem umowy (po jej zakonczeniu) i przeniesienim
    numeru do innego opa.
    - osobiscie mam czelnosc twierdzic, ze bylbys pierwszym ktory bije piane
    o to ze operator pozbawil cie kontaktu ze swiatem z dnim zakonczenia
    umowy. nawet wiem jakbys sie tlumaczyl dlaczego nie miales czasu na jej
    przedluzenie.

    odnoszac sie do umowy z N, tez mam (od 2009) i za kazdym razem po jej
    zakonczeniu wypowiadam ja bez problemu. za kazdym razem dostaje lepsza
    oferte - ostanio ostatniego dnia. nie wiem z czego wynikaja twoje
    problemy, bo chyba nie: napisanie kartki a4 i wyslanie jej do operatora
    listem poleconym/faxem/mailem - jesli wpiera.