-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: K <...@...c>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
Date: Mon, 08 Apr 2013 11:20:25 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 82
Message-ID: <kju24r$hbf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <51609ae5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kjtmfs$ntc$1@node2.news.atman.pl> <kjtuel$rqv$1@mx1.internetia.pl>
<kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: lannetplv6-2-pt.tunnel.tserv28.waw1.ipv6.he.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1365412827 17775 2001:470:70:2d3::2 (8 Apr 2013
09:20:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Apr 2013 09:20:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044286
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08-04-2013 10:47, Trybun pisze:
> W dniu 2013-04-08 10:08, Mario pisze:
>>
>>> To bandyckie bezprawie jest u nas obowiązującym prawem. Tylko u nas
>>> zmusza się klienta do wypowiadania umów zawartych na termin. To jest
>>> chore i same sobie przeczy, ale jak widać niektórzy przyjmują to ze
>>> zrozumieniem. Niewolnicy XXI wieku..
>>
>> Gdyby umowa całkiem wygasała to tysiące klientów oburzałoby się, że z
>> dnia na dzień są pozbawieniu możliwości dzwonienia.
>> Takie tez jest stanowisko UKE:
>>
>> http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,127035123,,pytan
ie_do_UKE_Umowy_na_czas_okreslony.html?v=2
>>
>> "Szanowny Panie,
>> w odpowiedzi na Pańskie pismo skierowane do Urzędu Komunikacji
>> Elektronicznej pragnę poinformować, iż zgodnie z obowiązującymi
>> przepisami prawa, kwestia statusu umowy zawieranej na czas określony
>> po upływie wskazanego w niej terminu obowiązywania pozostaje w sferze
>> swobodnej decyzji stron umowy. Możliwe są w tym wypadku różne
>> rozwiązania. Umowa może wygasnąć, przekształcić się w kolejną umowę na
>> czas określony albo przekształcić się w umowę na czas nieokreślony.
>> W przypadku umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych standardem
>> jest automatyczne przekształcanie się umowy zawartej na czas określony
>> w umowę na czas nieokreślony, o ile abonent we wskazanym w umowie
>> terminie nie złoży innego oświadczenia woli. Takie rozwiązanie
>> gwarantuje abonentowi ciągłość świadczenia usług telekomunikacyjnych
>> dając jednocześnie abonentowi czas na podjęcie decyzji o dalszej
>> współpracy z operatorem lub rozwiązania umowy na świadczenie usług
>> telekomunikacyjnych.
>> Czas na podjęcie decyzji w tym zakresie jest zwykle w umowach
>> wskazywany. W przypadku umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
>> przedsiębiorcy telekomunikacyjni najczęściej wskazują termin
>> najpóźniej 30 dni przed upływem terminu umowy zawartej na czas
>> określony."
>>
>>
>
> Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający
> pretensje bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z
> zakończenia terminowej umowy na te usługi?? A w odwrotna stronę - tylko
> chyba ktoś upośledzony może sobie to chwalić coś takiego, że ktoś mu
> głowę zawraca, mimo tego że umowę podpisał na określony termin. Kończy
> się umowa i klient zapomina o firmie z którą podpisał umowę TERMINOWĄ, i
> jest pewny że za jakiś czas firma "Kruk" nie zapuka do jego drzwi i nie
> upomni się o zaległe opłaty... I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
> bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
> telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
> wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
> Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
> niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
> końca. Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie
> robiąc z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.
>
>
to zdecyduj sie czego wlasciwie oczekujesz. mam dla ciebie oferte:
nazywa sie prepaid i jest dostepna u kazdego opa.
nie wiem co tu jest niezrozumialego, ale np majac umowe z t-mobile
wyglada to u mnie tak: podpisuje umowe na czas okreslony (24mce),
operator w umowie gwarantuje mi takie, a takie parametry na czas trwania
umowy za kwote X. po zakonczeniu umowy, ta przechodzi na czas
nieokreslony na zasadach ogolnych (czyt. chujowych).
- oczywiscie przed koncem umowy (np miesiac) dzwoni do mnie operator i
proponuje mi nowa oferte. zwykle lepsza jest po zalogowaniu do panelu.
- oczywiscie w dniu zawarcia w/w umowy moge napisac wypowiedzenie ze
skutkiem na ostatni dziej jej trwania.
- w dobie przenosnosci numerow oraz w celu potargowania sie z opem, wole
go postraszyc zerwaniem umowy (po jej zakonczeniu) i przeniesienim
numeru do innego opa.
- osobiscie mam czelnosc twierdzic, ze bylbys pierwszym ktory bije piane
o to ze operator pozbawil cie kontaktu ze swiatem z dnim zakonczenia
umowy. nawet wiem jakbys sie tlumaczyl dlaczego nie miales czasu na jej
przedluzenie.
odnoszac sie do umowy z N, tez mam (od 2009) i za kazdym razem po jej
zakonczeniu wypowiadam ja bez problemu. za kazdym razem dostaje lepsza
oferte - ostanio ostatniego dnia. nie wiem z czego wynikaja twoje
problemy, bo chyba nie: napisanie kartki a4 i wyslanie jej do operatora
listem poleconym/faxem/mailem - jesli wpiera.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 11:25 Artur Maśląg
- 08.04.13 11:37 pmlb
- 08.04.13 12:08 Artur Maśląg
- 08.04.13 12:31 Trybun
- 08.04.13 12:33 Trybun
- 08.04.13 12:34 Leszek
- 08.04.13 13:07 Artur Maśląg
- 08.04.13 16:27 J.F
- 08.04.13 16:43 Trybun
- 08.04.13 17:06 J.F
- 08.04.13 17:19 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:07 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:08 J.F
- 08.04.13 18:54 Artur Maśląg
- 08.04.13 21:18 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)