  • 51. Data: 2011-09-21 07:30:49
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM [OT]
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 20 Sep 2011 14:22:59 -0500,
    Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Ależ możesz, ale przez iTunes.
    > Po to aby Wielcy mieli kontrolę nad tym co tam wrzucasz na tego
    > iPhone... Czasem ta kontrola boli, ale w końcu nikt nikomu iPhone
    > używać nie każe.

    Pytanie. Co się stanie gdy będąc daleko będziesz chciał sobie coś dograć
    i podłączysz odtwarzacz do innego iTunes celem skopiowania jednej
    darmowej piosenki?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:30:06 user up 12932 days, 21:25, 1 user, load average: 0.99, 0.10, 0.15 ]

    Yeah, I knew it was dangerous, but I was thinking about the exp points.

  • 52. Data: 2011-09-21 07:42:46
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 20 Sep 2011 16:14:27 +0200,
    Grejon <g...@g...com> screamed:

    > Ale co to za zmuszanie, jeśli przez iTunes przekopiuję dokładnie te same
    > MP3, które bym skopiował bez niego?

    Dla mnie to byłoby przymuszenie minimum do instalacji iTunes via Wine.
    Zamiast rzeźbienia w g.* wolę kopiować pliki via USB Mass Storage Device
    jak normalny czarny człowiek.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:31:15 user up 12932 days, 21:26, 1 user, load average: 0.99, 0.10, 0.15 ]

    And on the seventh day, He exited from append mode.

  • 53. Data: 2011-09-21 08:12:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 09:42, Artur M. Piwko pisze:

    > Dla mnie to byłoby przymuszenie minimum do instalacji iTunes via Wine.
    > Zamiast rzeźbienia w g.* wolę kopiować pliki via USB Mass Storage Device
    > jak normalny czarny człowiek.

    Bardziej chodziło mi o to w jakim stopniu ta aplikacja mnie zmusza do
    przestrzegania copyrightów.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 54. Data: 2011-09-21 12:23:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MoonWolf" <m...@p...com> wrote in message
    > Pszemol denied rebel lies:

    > Ach w ten sposób... Apple jest po prostu mistrzem ergonomii (vide
    > jakiśtam iMac za 5 koła i myszka z jednym przyciskiem).

    No ale kolego - wszystkie komputery Appla mają myszkę z jednym.
    Taka jest filozofia ich systemu operacyjnego...
    Myszka ma jeden klawisz nie dla oszczędności pieniędzy :-)

  • 55. Data: 2011-09-21 12:25:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote in message
> [...]
    > Wcześniej USB było, ale nikt nie wiedział co z nim robić bo prawie nie
    > było urządzeń. Użytkownicy pecetów wyśmiewali iMaca za brak napędu
    > dyskietek, portu drukarki i portów szeregowych, których sami się pozbyli
    > kilka lat później. Pierwszy iPhone dał w ręce tłuszczy multitouch -
    > technologię która wcześniej można było oglądać w tajnych laboratoriach i w
    > filmach SF. iPhonowi zresztą też się nieźle oberwało za wyrwanie się przed
    > orkiestrę i wywalenie klawiatury.
    > Dość długa lista jak na firmę, która ma tylko kopiować.

    Ładne podsumowanie... Czy sam używasz jakichś produktów Apple?
    Używasz iPhone lub Makówek?

  • 56. Data: 2011-09-21 12:30:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Pytanie. Co się stanie gdy będąc daleko będziesz chciał sobie coś dograć
    > i podłączysz odtwarzacz do innego iTunes celem skopiowania jednej

    Będziesz mieć pewnie problem, bo będzie chciał zsynchronizować
    Twoją audiotekę z innym komputerem. Ciekawe czy można muzykę
    zaimportować inną drogą - np. załącznik maila... Musze kiedyś sprawdzić.

  • 57. Data: 2011-09-21 13:02:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > No ale kolego - wszystkie komputery Appla mają myszkę z jednym.

    Nie wszystkie. Z tych nowych, to chyba nawet żaden.

    --
    Jarek

  • 58. Data: 2011-09-21 14:20:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wszystkie. Z tych nowych, to chyba nawet żaden.

    Jak Ci chyba to sobie przywiąż... :-)

  • 59. Data: 2011-09-21 14:41:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Jak Ci chyba to sobie przywiąż... :-)

    Za krótki kabelek.

    --
    Jarek

  • 60. Data: 2011-09-21 14:52:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 21 Sep 2011 10:12:13 +0200,
    Grejon <g...@g...com> screamed:

    > Bardziej chodziło mi o to w jakim stopniu ta aplikacja mnie zmusza do
    > przestrzegania copyrightów.

    Z tego co wiem, możesz mp3 kopiować do woli via iTunes. Tylko w ten
    sposób kopiowane piosenki nie będą np. scrobblowane (tak czytałem).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 16:51:28 user up 12932 days, 4:46, 1 user, load average: 0.99, 0.10, 0.15 ]

    Document code? Why do you think they call it "code"?