  • 1. Data: 2011-09-14 04:33:20
    Temat: bez włożonej karty SIM
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tak mnie naszła refleksja. Nie mogę używać mojej nowej zabawki,
    kupionej przedwczoraj legalnie, simlock free, która ma tryliard funkcji
    oprócz telefonowania. Choćby jako mp3 w samochodzie. Mam wpisywać
    jakieś kody? Czy to nie narusza moich dóbr osobistych? ;)

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2011-09-14 10:31:26
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w
> [...]
    > oprócz telefonowania. Choćby jako mp3 w samochodzie. Mam wpisywać
    > jakieś kody? Czy to nie narusza moich dóbr osobistych? ;)

    Nie, jesli towar jest zgodny z umowa.
    Czyli opisem, reklamami, dokumentacja ktora mowi ze najpierw trzeba
    karte sim wsadzic.

    A ogolnie przyznaje racje - wk*ce.
    Choc nowe smartfony sa usprawiedliwione, bo one bez internetu nie
    dziajala :-)

    Kup startera, albo wsadz jakas stara przeterminowana karte :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-09-14 13:38:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-14 12:31, J.F. pisze:
> [...]
    > dziajala :-)
    >
    > Kup startera, albo wsadz jakas stara przeterminowana karte :-)

    Ale jaka to maszynka?

    widziałem trochę różnych modeli, każdy działał bez karty jak "zwykły" PDA.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 4. Data: 2011-09-14 16:16:12
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 14.09.2011 12:31, J.F. pisze:
    > A ogolnie przyznaje racje - wk*ce.
    > Choc nowe smartfony sa usprawiedliwione, bo one bez internetu nie
    > dziajala :-)

    To są smartfony, które nie działają bez karty SIM?? :P... Miałem kiedyś
    jednego na Symbianie, mam jednego na Androidzie - i oba chodzą dzielnie
    bez karty SIM :)... Myślałem, że ten problem to przeżytek i dotyczy
    tylko telefonów "zwykłych", bez systemu...

    Konop

  • 5. Data: 2011-09-14 18:12:52
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprócz telefonowania. Choćby jako mp3 w samochodzie. Mam wpisywać
    > jakieś kody? Czy to nie narusza moich dóbr osobistych? ;)

    To już wiem po co na DX chińczyki sprzedają kilkupaki "dummy sim card"...

    Pozdr. TC

  • 6. Data: 2011-09-14 18:35:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Kup startera, albo wsadz jakas stara przeterminowana karte :-)

    Teraz jestem na wakacjach, daleko a małe żółte wiaderko ze starymi
    komórkami zostało w domu w piwnicy. Szkoda kupować ;)

    No nic. Mnie tylko ciekawi skąd taki obyczaj. Zmowa producentów?
    Skąd to się blokowanie wywodzi?

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2011-09-14 18:45:51
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-09-14 06:33 PiteR napisał(a):

> [...]
    > oprócz telefonowania. Choćby jako mp3 w samochodzie. Mam wpisywać
    > jakieś kody? Czy to nie narusza moich dóbr osobistych? ;)

    Jaki to model dokładnie?

    Androidofony przykładowo (sprawdzałem na różnistych) bardzo sprawnie
    działają bez karty SIM. WiFi wystarcza w wielu zastosowaniach.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2011-09-14 19:04:43
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 11-09-14 20:45, Adam Dybkowski pisze:

    > Jaki to model dokładnie?
    >
    > Androidofony przykładowo (sprawdzałem na różnistych) bardzo sprawnie
    > działają bez karty SIM. WiFi wystarcza w wielu zastosowaniach.

    No dokładnie. 100% używanych przeze mnie smartfonów (Android, Symbian,
    WM, any colour you like) obecność SIM wykorzystywały tylko do
    uruchomienia, bądź nie, modułu GSM, reszta działała normalnie. Może OP
    zdradzi w końcu co to za stworzenie co nie pozwala?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 9. Data: 2011-09-14 19:26:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr napisał:

> [...]
    > komórkami zostało w domu w piwnicy. Szkoda kupować ;)
    >
    > No nic. Mnie tylko ciekawi skąd taki obyczaj. Zmowa producentów?

    Jeśli zmowa, to w jakim celu? Podejrzewam, że ktoś dał warunek
    sprawdzenia karty i wprowadzenia PIN na samym początku i w ogóle
    się nad tym nie zastanawiał. Albo przeciwnie -- zastanowił się
    (choć krótko) i doszedł do wniosku, że klient będzie się cieszył
    tym, że jak wyjmie kartę, to mu nie będą grzebać w pamięci.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2011-09-14 20:11:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
> [...]
    > oprócz telefonowania. Choćby jako mp3 w samochodzie. Mam wpisywać
    > jakieś kody? Czy to nie narusza moich dóbr osobistych? ;)

    Co to za telefon? Powiesz nam?

    Z ciekawości sprawdziłem jak się zachowuje mój iPhone 4
    z systemem operacyjnym w wersji 4.3.3. Włączony bez SIM
    pisze u góry na ekranie "No SIM" ale wszystko co nie
    wymaga połączenia z siecią działa. Można np. otworzyć
    program poczty i czytać/edytować listy offline...

    Mało tego, można SIMa wyjąć w czasie pracy telefonu...
    Momentalnie pojawia się komunikat "No SIM" ale telefon
    kontynuuje pracę offline tak jakby nic się nie stało...

    Do telefonu włączonego bez SIMa można SIMa włożyć
    w czasie pracy, bez wyłączania go i momentalnie pojawia się
    ikona siły sygnału, po jakiejś sekundzie-dwu symbol 3G i za
    następną sekundę nazwa providera, w moim przypadku AT&T.
    Mając simlocka nie mogę sprawdzić jak zadziała wymiana
    karty na inną, z innej sieci, czy tak samo szybko mu pójdzie
    wlogowanie się do innej sieci, ale smiem przypuszczać że
    zmiana SIMa w iPhone4 jest bardzo ładnie obsłużona w iOS.

    p.s.
    Nie pomyliłeś pl.rec.elektronika z pl.misc.telefonia.gsm przypadkiem?