  • 71. Data: 2011-09-22 13:39:02
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM [OT]
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur M. Piwko napisał:

    > ZTCP Mighty Mouse. :P

    O, właśnie! Nazwa jak z jakiegoś horroru. Zaczynam teraz dostrzegać
    podobieństwa między Stefkiem J. i Stefkiem B.

    Jarek

    --
    Idzie ojciec, służba cała,
    Patrzą... a tu myszka mała,

  • 72. Data: 2011-09-22 14:19:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > O, właśnie! Nazwa jak z jakiegoś horroru.

    Tak sobie zaguglałem, i...

    http://www.youtube.com/watch?v=6dRSsnbvfVY

    Mighty Mouse - WORLDS STRONGEST MOUSE!

    --
    Jarek

  • 73. Data: 2011-09-24 22:45:28
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:15:34 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie rozumiem co ma piernik do wiatraka i po co komu sterowniki FTDI
    > do synchronizowania muzyki? :-)

    Yampp 7 nie posiada tak naprawdę portu USB lecz ma wbudowaną
    przejściówkę USB-port równoległy, bazującą właśnie na układzie FTDI.
    Rozwiązanie takie wynikało zapewne z ograniczonej dostępności procesorów
    z wbudowanym portem USB gdy ten odtwarzacz był projektowany. Kolejna
    wersja Yamppa bazowała już na ARMie i ZTCP miała normalny port USB.
    Od urządzenia takiego jak odtwarzacz MP3 można chyba wymagać prostej
    obsługi a z tego co tutaj czytam to wynalazki spod znaku nadgryzionego
    jabłka niezbyt spełniają to kryterium.
    GG#2400455 ICQ#320399066