  • 61. Data: 2011-09-21 17:28:22
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM [OT]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:slrnj7jts8.1f4.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Za krótki kabelek.

    Applowska "Magic Mouse" w ogóle kabelka nie ma i kosztuje $70.
    Sądzisz że cena $70 uzasadnia posiadanie 3 czy 7 klawiszy? :-))))))

  • 62. Data: 2011-09-21 17:28:50
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > In the darkest hour on Wed, 21 Sep 2011 10:12:13 +0200,
    > Grejon <g...@g...com> screamed:

    > Z tego co wiem, możesz mp3 kopiować do woli via iTunes. Tylko w ten
    > sposób kopiowane piosenki nie będą np. scrobblowane (tak czytałem).

    Nie będą co robione??? :-)

  • 63. Data: 2011-09-21 18:38:43
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 07:30:12 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Będziesz mieć pewnie problem, bo będzie chciał zsynchronizować
    > Twoją audiotekę z innym komputerem. Ciekawe czy można muzykę
    > zaimportować inną drogą - np. załącznik maila... Musze kiedyś sprawdzić.

    Taki sposób przesyłania danych jest jeszcze bardziej pokręcony niż w
    przypadku leciwego już Yamppa 7, będącego amatorskim projektem.
    Sterowniki do FTDI są w tej chwili chyba wbudowane w nowe wersje
    Windows, program Yampplink można trzymać w paczce na poczcie (nie wymaga
    instalacji) i po problemie. Zresztą nawet sterowniki nie są potrzebne -
    mimo własnego systemu plików można przełożyć kartę do czytnika i zrzucać
    na nią pliki przy pomocy Yampplinka.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 64. Data: 2011-09-21 18:50:55
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 16:52, Artur M. Piwko pisze:

    > Z tego co wiem, możesz mp3 kopiować do woli via iTunes. Tylko w ten
    > sposób kopiowane piosenki nie będą np. scrobblowane (tak czytałem).

    Jak to mawiają - I can live with that :). Tylko chciałem sobie zrobić
    zapas na podróż pociągiem i d..., potraktował to jako zwykłe dane :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 65. Data: 2011-09-21 19:15:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "badworm" <n...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > instalacji) i po problemie. Zresztą nawet sterowniki nie są potrzebne -
    > mimo własnego systemu plików można przełożyć kartę do czytnika i zrzucać

    Nie rozumiem co ma piernik do wiatraka i po co komu sterowniki FTDI
    do synchronizowania muzyki? :-)

  • 66. Data: 2011-09-21 20:37:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Applowska "Magic Mouse" w ogóle kabelka nie ma i kosztuje $70.

    To tym bardziej nie ma jak przywiązać.

    > Sądzisz że cena $70 uzasadnia posiadanie 3 czy 7 klawiszy? :-))))))

    Moja kosztowała bodajże 150$, ale i tak leży na półce i nikt jej nie
    chce używać -- każdy woli coś normalnego, a nie takie nieergonomiczne
    dziawdło. Na jej miejsce zostało dokupine coś zwyczajnego (gdzieś za
    trzy dychy). Przyznam, że mam trudności z policzeniem klawiszy w tym
    wynalazku. Można powiedzieć, że nie ma żadnego. Za to rusza się cała
    obudowa, czyli coś jakby jeden przycisk. Pomysł to kretyński, bo o ile
    klikanie w ikony jakoś idzie, to przy prezyzyjnej robicie jest takie
    sobie. No i zdarzają się przypadkowe kliknięcia, bo reaguje również
    na naduszenie np. w środku, tam gdzie zwykle leży dłoń. To nie koniec.
    Podejrzewam, że dalej Steve Jobs musiał sprawę konsultować conajmniej
    z rabinem z Radomska, bo to całkiem jak podróżowanie w szabas
    z butelką wody pod dupą (podróże na wodzie są dozwolone). Wiadomo,
    że myszy z rozdwojonym kopytem i więcej niż jednym przyciskiem są
    niekoszerne, ale z drugiej strony dla nowoczesnego systemu operacyjnego
    jeden przycisk to mało. Więc ten jeden zachowuje się jakby były trzy.
    Zrobili czujniki pojemnościowe w obudowie i mimo że klika cała mysz,
    to w zależności od tego, czy naciskamy z prawej, lewej czy w środku,
    zachowanie jest różne. Rolki też są niekoszerne, więc zamiast rolki
    jest jakaś łechtaczka. No i jeszcze można mysz ścisnąć za boczki, co
    jest interpretowane jako kliknięcie kolejnego przycisku (z tym, że
    nie wiadomo w którym dokładnie momiencie, bo słyszalne lub wyczuwalne
    kliknięcie też by było niekoszerne -- bo prrzcisk do klikania ma być
    jeden)

    Nie, nie nie uważam, że wydanie kolejnych 70 dolarów można uzasadniać
    chęcią eksperymentalnego zakupu tej bezprzewodowej.

    Jarek

    PS
    Nie wiem jak się nazywała poprzedniczka "Magic Mouse", ale z tego co
    pamiętam, jakoś równie głupio. Nie jest na niej to napisane, a system
    USB znajduje ją jako "05ac:0304 Apple, Inc. Optical USB Mouse [Mitsumi]"

  • 67. Data: 2011-09-21 21:53:55
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/21/2011 08:25 AM, Pszemol wrote:
    > "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote in
    > message news:j5c2tr$gaj$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Ładne podsumowanie... Czy sam używasz jakichś produktów Apple?
    > Używasz iPhone lub Makówek?

    Mam iPoda Touch i MacBooka Pro. iPodem się rozczarowałem, z laptopa
    jestem bardzo zadowolony. Na desktopie wypróbowałem różne wersje
    windowsów, różne maki, ale najwygodniej mi się pracuje na linuksie z
    KDE. Za to do desktopów mam aluminiowe pełnowymiarowe klawiatury Apple.
    Obok legendarnej Model M, zdecydowanie najwygodniejsze klawiatury jakich
    używałem.

    pzdr.
    j.

  • 68. Data: 2011-09-22 08:36:49
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 21 Sep 2011 12:28:50 -0500,
    Pszemol <P...@P...com> screamed:

    http://www.last.fm/help/faq?category=Scrobbling :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 10:36:13 user up 12933 days, 22:31, 1 user, load average: 0.97, 0.18, 0.22 ]

    Kennedy family favorite sexual position -- defendant.

  • 69. Data: 2011-09-22 08:38:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 21 Sep 2011 20:37:47 +0000 (UTC),
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> screamed:

    ZTCP Mighty Mouse. :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 10:37:51 user up 12933 days, 22:32, 1 user, load average: 0.97, 0.18, 0.22 ]

    It's here at last: We've released a 26-week project in 48 weeks.

  • 70. Data: 2011-09-22 12:33:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > In the darkest hour on Wed, 21 Sep 2011 12:28:50 -0500,
    > Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > http://www.last.fm/help/faq?category=Scrobbling :P

    W moim rejonie świata bardziej popularna jest Pandora niż last.fm :-P