  • 41. Data: 2011-09-20 12:58:16
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-20 14:39, Pszemol pisze:

    > Niektórzy na świecie, wyobraźcie sobie, przestrzegają copyrightów...

    AYP?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 42. Data: 2011-09-20 13:34:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 20.09.2011 14:45, bartekltg pisze:

    > I dlatego nie mozna posłuchać kupionej przez siebie muzyki,
    > np płyt CD na mp3. Płać za te same utwory drugi raz!
    Niektórzy mają nad głową "millenium copyright act" i jak dzięki
    wyłączeniu autoruna dla CD zgrali zawartość legalnie kupionych płyt to
    tym samym popełnili przestępstwo federalne.

    Michoo

  • 43. Data: 2011-09-20 13:51:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Jońca napisał:

    > AYP?

    Chyba chodzi o to, że nie wszyscy. Tych szczególnie upartych
    trzeba zmuszać rozwiązaniami technicznymi, jak w iWhateverach.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2011-09-20 14:14:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Chyba chodzi o to, że nie wszyscy. Tych szczególnie upartych
    > trzeba zmuszać rozwiązaniami technicznymi, jak w iWhateverach.

    Ale co to za zmuszanie, jeśli przez iTunes przekopiuję dokładnie te same
    MP3, które bym skopiował bez niego?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 45. Data: 2011-09-20 16:13:35
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-09-20 15:34, Michoo pisze:

    > Niektórzy mają nad głową "millenium copyright act" i jak dzięki
    > wyłączeniu autoruna dla CD zgrali zawartość legalnie kupionych płyt to
    > tym samym popełnili przestępstwo federalne.

    Oby się ta epidemia za bardzo nie rozniosła na inne kontynenty:)

    pzdr
    bartekltg

  • 46. Data: 2011-09-20 17:35:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niektórzy na świecie, wyobraźcie sobie, przestrzegają copyrightów...

    Następna grupa opanowana przez twoje bystre myśli ?

  • 47. Data: 2011-09-20 19:22:59
    Temat: Re: bez włożonej karty SIM [OT]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MoonWolf" <m...@p...com> wrote in message
    > Pszemol denied rebel lies:

    > I dlatego nie możesz sobie wrzucić MP3 z nagraniem własnego
    > brzdąkania na gitarze, albo zgranego z legalnie kupionej płyty?

    Ależ możesz, ale przez iTunes.
    Po to aby Wielcy mieli kontrolę nad tym co tam wrzucasz na tego
    iPhone... Czasem ta kontrola boli, ale w końcu nikt nikomu iPhone
    używać nie każe.

  • 48. Data: 2011-09-21 06:23:18
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Pszemol denied rebel lies:

    > Ależ możesz, ale przez iTunes.

    Ach w ten sposób... Apple jest po prostu mistrzem ergonomii (vide
    jakiśtam iMac za 5 koła i myszka z jednym przyciskiem).

    > Po to aby Wielcy mieli kontrolę nad tym co tam wrzucasz na tego
    > iPhone... Czasem ta kontrola boli, ale w końcu nikt nikomu iPhone
    > używać nie każe.

    Ano nie, dlatego nie używam żadnych dziwnych rzeczy od firmy, która
    robi wielkie odkrycia i wynajduje rewolucyjne funkcjonalności tylko dwa
    lata po reszcie świata.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|I go through the door... Wait
    (::) (::)|, I check for traps!

  • 49. Data: 2011-09-21 07:15:07
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/21/2011 02:23 AM, MoonWolf wrote:
    > Pszemol denied rebel lies:
    > Ach w ten sposób... Apple jest po prostu mistrzem ergonomii (vide
    > jakiśtam iMac za 5 koła i myszka z jednym przyciskiem).

    O wiele rzeczy można się przyczepić do Apple, ale innowacyjności im
    obmówić nie można. A przejawia się ona m.in. w dążeniu do minimalizmu i
    upraszczania interfejsu użytkownika. W czasie kiedy producenci
    odtwarzaczy prześcigali się w dodawaniu wodotrysków do swoich urządzeń
    Apple wyskoczyło z serią iPodów, które miały robić jedną rzecz:
    odtwarzać muzykę. Kiedy na rynek wchodził iPod shuffle wszyscy pukali
    się w głowę, bo przecież kto by chciał odtwarzacz, w którym można tylko
    włączać/wyłączać odtwarzanie i przechodzić pomiędzy utworami? Ludzie
    jednak chcieli.
    Niestety, z biegiem czasu iPody zaczęły obrastać tłuszczem i w iPodzie
    Touch odtwarzacz muzyki jest chyba najmniej dopracowaną aplikacją.

    'Rip. Mix. Burn.'
    Zamordyzm zaczął się dopiero jak Apple się porządnie usadowiło na rynku
    muzycznym.

    > Ano nie, dlatego nie używam żadnych dziwnych rzeczy od firmy, która
    > robi wielkie odkrycia i wynajduje rewolucyjne funkcjonalności tylko dwa
    > lata po reszcie świata.

    Kiedy maki na codzień używały urządzeń USB, Bill palił się ze wstydu
    przed dziennikarzami, którzy nabijali się z bluesceena przy podłączaniu
    skanera. Wcześniej USB było, ale nikt nie wiedział co z nim robić bo
    prawie nie było urządzeń. Użytkownicy pecetów wyśmiewali iMaca za brak
    napędu dyskietek, portu drukarki i portów szeregowych, których sami się
    pozbyli kilka lat później. Pierwszy iPhone dał w ręce tłuszczy
    multitouch - technologię która wcześniej można było oglądać w tajnych
    laboratoriach i w filmach SF. iPhonowi zresztą też się nieźle oberwało
    za wyrwanie się przed orkiestrę i wywalenie klawiatury.
    Dość długa lista jak na firmę, która ma tylko kopiować.

    pzdr.
    j.

  • 50. Data: 2011-09-21 07:29:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 20 Sep 2011 07:39:15 -0500,
    Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Niektórzy na świecie, wyobraźcie sobie, przestrzegają copyrightów...

    Wskaż jakie prawo złamałem tworząc z płyt audio CD pliki mp3
    i wrzucając je do swojego odtwarzacza.
    Wskaż jakie prawo złamałem kopiując pliki mp3 zakupione via net
    i wrzucając je do swojego odtwarzacza.
    Wskaż jakie prawo złamałem kopiując pliki mp3 udostępniane przez
    artystów za darmo i wrzucając je do swojego odtwarzacza.
    O dozwolonym użytku łaskawie już nie wspomnę.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 09:26:12 user up 12932 days, 21:21, 1 user, load average: 0.99, 0.10, 0.15 ]

    Every solution breeds new problems.