    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: atak krótkich sygnałów.
    Date: Tue, 26 Feb 2013 19:05:45 +0100

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Tu może być problem i nie wiem czemu telefon miałby
    >plusa wyświetlać gdy połączenie przychodzi z tej samej
    >strefy numeracyjnej - to jest mylące... Ktoś tak ustawił
    >sobie telefon ? Na złość mamie odmroził sobie uszy? :-)

    Nawet nie wiem. Android wyswietla lokalne bez kraju, a nokia z
    krajem.
    Czy to T-mobile inaczej ustawia, czy nokia dodaje, a moze nie
    odejmuje - nie wiem.

    >Wystarczy mieć dostęp do VoIPa w którym ustawiasz CallerID samemu.

    Tez nie mam.

    >Czy ja wiem - może więcej macie biedaków co im się impulsy na
    >karcie kończą? Tu generalnie za komórki płaci się już tylko za
    >internet.

    Ale oddzwanianie chyba swiadczy o czym przeciwnym, ktos sie nie patrzy
    na koszty, tylko usiluje sie skontaktowac.

    >Reszta rzeczy w abonamencie (telefony, smsy) jest już wliczona w
    >wersji "unlimited". Ja mam tak w AT&T gdzie płacę za 10 GB danych
    >na miesiąc w abonamencie a rozmowy i smsy mam "wliczone" :-)

    Ale na tethering komputera cie biedaku nie stac, i na zaplacenie
    rachunku z Meksyku tez nie, i kombinujesz jak tu mniej placic :-P

    P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma mniej
    godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

    >Nie mam takich problemów.

    Widac co kraj to obyczaj.
    Ja sie tam specjalnie nie dziwie, ze jak wysrubowali kurierom stawki
    na maksa, to ich nie stac na minute rozmowy ... ktora czesto sie moze
    przedluzyc do kilku minut.
    I moze nawet na SMS ich nie stac - czy raczej na 4 telefony ...

    J.