  • Data: 2013-03-05 05:48:40
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:512cfa41$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale oddzwanianie chyba swiadczy o czym przeciwnym, ktos sie nie patrzy na
    > koszty, tylko usiluje sie skontaktowac.

    Ten co oddzwania nie patrzy na koszty, bo jest zdesperowany kontaktu,
    samotny, sfrustrowany ciszą swojej słuchawki - powodów oddzwaniania
    na nieznane numery może być sporo :) Ale raczej wszystkie chore :)

    > Ale na tethering komputera cie biedaku nie stac, i na zaplacenie rachunku
    > z Meksyku tez nie, i kombinujesz jak tu mniej placic :-P

    Tethering to dodatkowe $20 w starym planie.
    W nowym abonamencie jest już wliczony.

    Teza była że krajowe rozmowy i smsy są wliczone i płaci się za internet.
    Jaki to ma dla Ciebie związek z cenami międzynarodowego roamingu
    w czasie wakacji w Meksyku przy stawce $19.99/1Mb danych?

    > P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma
    > mniej godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

    Ale co z tego skoro tych danych się nie wykorzystuje na rozmowy?
    Nie rozumiem takiej kalkulacji...

    > Widac co kraj to obyczaj.
    > Ja sie tam specjalnie nie dziwie, ze jak wysrubowali kurierom stawki na
    > maksa, to ich nie stac na minute rozmowy ... ktora czesto sie moze
    > przedluzyc do kilku minut.
    > I moze nawet na SMS ich nie stac - czy raczej na 4 telefony ...

    Sugerujesz że kurier załatwia obowiązki służbowe z prywatnego telefonu?