  • Data: 2013-03-07 14:07:49
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Tak sobie to tłumacz... Jesteś obowiązkowy, nie samotny i
    >zdesperowany :-)

    Ja to nawet facebooka nie uzywam.
    Ale znam ludzi co oddzwaniaja.

    To nie USA, tu jak ktos dzwoni to jeszcze zazwyczaj nie po to, aby
    przekazac jakas durna oferte.
    Przynajmniej na komorki nie ..

    >Gdyby to było jedno 20 to bym sobie nie utrudniał, ale nie było.

    Nie stac cie na jeden posilek w McDonaldzie, ale dorabiasz idelogie
    :-P

    >Są też inne plany "mobile sharing" z mniejszą ilością danych tak samo
    >zorganizowane. Odwiedź witrynę www.att.com i porównaj sobie...

    Ja po prostu stwierdzam fakt..

    >A tak a'propos, czy któryś operator w Polsce oferuje takie abonamenty
    >w których naliczany jest już tylko internet a cała reszta (rozmowy,
    >smsy,
    >foto/video smsy, voicemail/sekretarka, caller id, call waiting, 3-way
    >i konferencyjne połączenia) są wliczone w cenę abonamentu?

    chyba nie, ale co powiesz o abonamencie z nielimitowanymi rozmowami ?
    A pare zl drozej dodatkowo z internetem ? Zwal jak zwal, wazne ze za
    pewna kwote masz juz uslugi wliczone ... choc nie mowie ze wszystkie.

    >I woli je wydzwonić na prywatę, nie?

    Do celow sluzbowych na pewno nie starczy :-)

    >Ja się obawiam, że to sprowadza się do niskiego honoru tych ludzi
    >którzy z biedy sprzedają swój honor za grosze.

    A z czego wynika wrzucanie paczek ludziom do ogrodka przez plot ?
    A z czego wynika pierwsze pytanie w szpitalu "jak bedzie pan placil" ?
    :-)

    J.