  • Data: 2013-03-07 13:51:54
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:51376442$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...

    > Albo jest prezesem we wlasnej firmie i ma 80% waznych telefonow, albo jest
    > obowiazkowy i z natury oddzwania.

    Tak sobie to tłumacz... Jesteś obowiązkowy, nie samotny i zdesperowany :-)

    > Ale placiles, czy utrudniales sobie zycie dla glupich 20 $ ? ;-P

    Gdyby to było jedno 20 to bym sobie nie utrudniał, ale nie było.

    > A co, nie chcesz znac aktualnej pogody rano w lozku, a przeciez to nawet
    > 1MB nie zje :-P

    Co z tego że zajmie mniej, skoro jest międzynarodowy roaming
    danych jest naliczany w 1-megowych kwantach, każdy po $20?

    > A za co placisz ? Rozsadnie byloby za zajecie kanalu radiowego, bo inaczej
    > to za co - za wygode, za uczucie pozostawania w kontakcie ?
    >
    > Tak czy inaczej - jak masz 10GB internetu, to w zasadzie nie ma sensu
    > liczyc ci minut dodatkowo :-)

    Są też inne plany "mobile sharing" z mniejszą ilością danych tak samo
    zorganizowane. Odwiedź witrynę www.att.com i porównaj sobie...
    A tak a'propos, czy któryś operator w Polsce oferuje takie abonamenty
    w których naliczany jest już tylko internet a cała reszta (rozmowy, smsy,
    foto/video smsy, voicemail/sekretarka, caller id, call waiting, 3-way
    i konferencyjne połączenia) są wliczone w cenę abonamentu?

    > Ja tam nie wiem - czy ma wlasna firme i jest na wlasnym rozrachunku, czy
    > ma sluzbowy telefon zeby go mozna bylo op*, ale z najmniejszym
    > abonamentem, czy mu np mixa dali i ma 25zl na caly miesiac ...

    I woli je wydzwonić na prywatę, nie?
    Ja się obawiam, że to sprowadza się do niskiego honoru tych ludzi
    którzy z biedy sprzedają swój honor za grosze.