  • Data: 2013-03-09 21:58:56
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:51389126$0$1259$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja to nawet facebooka nie uzywam.
    > Ale znam ludzi co oddzwaniaja.
    >
    > To nie USA, tu jak ktos dzwoni to jeszcze zazwyczaj nie po to, aby
    > przekazac jakas durna oferte.
    > Przynajmniej na komorki nie ..

    Tak czy inaczej płaci ten co ma interes, tak to jest zorganizowane.
    Ktoś kto omija tą prostą zasadę i puszcza jednego dzwona celowo
    uniemożliwiając podniesienie słuchawki bo liczy że mu ktoś
    oddzwoni jest zwykłym naciągaczem i dziadem w obdartych portkach.

    > Nie stac cie na jeden posilek w McDonaldzie, ale dorabiasz idelogie :-P

    Nie rozumiem co tu napisałeś... Jak to mnie nie stać na McDonalds?
    O czym Ty mówisz?
    Czy Ty zdajesz sobie sprawę jak są skonstruowane opłaty w AT&T?
    Bo chyba ciągle nie rozumiesz. $20 za megabajt nie oznacza że
    jak użyjesz 100kb to zapłacisz $2. Płacisz w 1Mb/$20 inkrementach.
    Zużyjesz 100kb - $20 się należy. Zużyjesz 900kb - $20 się należy.
    Zużyjesz 1.1Mb? $40 się należy. Jak byłem w Meksyku ostatnio to
    zużyłem jakies 380MB danych - gdybym użył roamingu AT&T to
    rachunek po tych wakacjach za sam telefon skoczyłby mi do 380x$20
    7200 dolarów!!! Kupno lokalnej karty meksykańskiej kosztowało grosze.

    > Ja po prostu stwierdzam fakt..

    Opierasz ten "fakt" na argumencie że jak masz 10GB danych to nie ma
    sensu liczyć za minuty dodatkowo... A co jak 1GB? Tymczasem takie same
    plany z nielimitowanymi rozmowami i sms'ami możesz mieć z 1Gb danych.
    Zerknij tutaj: http://www.att.com/shop/wireless/plans/mobileshare.h
    tml

    > chyba nie, ale co powiesz o abonamencie z nielimitowanymi rozmowami ?

    No przecież cały czas o właśnie takie plany z nielimitowanymi rozmowami
    pytam...

    > A pare zl drozej dodatkowo z internetem ? Zwal jak zwal, wazne ze za pewna
    > kwote masz juz uslugi wliczone ... choc nie mowie ze wszystkie.

    Ile kosztuje w Polsce taki plan w którym masz unlimited wszystko?
    I u kogo, bo to ważne aby nie był to jakiś niszowy operator bez pokrycia.

    > Do celow sluzbowych na pewno nie starczy :-)

    Ja nie wiem jak to sobie pracownik z pracodawcą załatwia, ale jak
    nie wystarcza to chyba nie oczekuje się od niego że będzie z prywatnego
    dzwonił do klientów ?

    > A z czego wynika wrzucanie paczek ludziom do ogrodka przez plot ?
    > A z czego wynika pierwsze pytanie w szpitalu "jak bedzie pan placil" ? :-)

    To pierwsze wynika z niechlujności i braku obowiązkowości kuriera.
    A to drugie to nie bardzo rozumiem do czego tu pijesz... pogubiłeś się? :)