  • Data: 2013-03-10 01:14:25
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:dsckuvu0loal$.1xb66ybpxrbq4.dlg@40tude.net...

    > W zasadzie nie mowie nie, co nie zmienia faktu ze wiele osob oddzwania.

    Gdyby nie było naiwnych frajerów nie byłoby naciągaczy... proste.

    > A taki kurier, no poniekad dziad, jego wykorzystuja, on wykorzystuje ..

    Ja tam nie aprobuję takich zachowań.

    > [..]
    >
    > No to co - nie stac cie ? :-P

    Nie, nie stać mnie na zapłacenie 7200 dolarów za korzystanie ze
    video Skype w Meksyku.

    > P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie idziecie?
    > :-)

    Nie rozumiem o co miałbym do sądu iść... wytłumaczysz mi?
    Przecież wyraźnie się na to zgodziłem w umowie...

    > A to wtedy pewien sens jeszcze jest

    No widzisz - to teraz wytłumacz jak sobie radzą z nielimitowanymi
    rozmowami, smsami przy planach z 1Gb danych?

    > Ale tu troche inna formula.

    Jak inna? Jak może być inne nielimitowane rozmów?

    > Teraz to u wszystkich.
    > http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,ti
    tle,Rozmowy-bez-limitu,article.html
    > 80 zl. Wszystko nie - rozmowy unlimited, sms unlimited, ale internet
    > platny
    > i ograniczony ..

    To jest dokładnie taki sam plan jak ten co opisywałem: masz nielimitowane
    smsy (ale już niespodzianka: mmsy nie!) i rozmowy a za internet płacisz...

    > http://www.plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienc
    i/Promocje/MamNajlepszySmartfon/BezLimitu/

    > Przeciez mamy kapitalizm - robotnik ma robic i najlepiej za miske kartofli
    > (ryz podrozal) :-)

    Może uczciwiej byłoby nie obiecywać że zadzwonią skoro nie dzwonią?

    > Tak mi sie wydaje ze honor lekarza polega na tym zeby pacjenta wyleczyc,
    > a nie zarabiac przynajmniej pol miliona rocznie :-P

    Lekarz zarabia pół miliona rocznie bo 250 wydaje rocznie na prawników
    którzy bronią go z frywolnych spraw od zaniedbanie idących w milionowe
    odszkodowania... Cały system medycyna/szpitale+ubezpieczenia medyczne
    +prawnicy i milionowe sprawy sądowe jest powiązany ze sobą splotami
    chorobowymi i nie wiem czy im się to uda jakoś wyleczyć... W Europie
    wcale nie jest lepiej - bo jest taniej ale do lekarzy czekasz na wizyty
    miesiącami a żeby się doprosić o MRI czy inny cat scan to trzeba się
    nieźle napocić... jeśli w ogóle coś takiego dostaniesz.