  • 31. Data: 2011-05-30 13:50:27
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 13:46, The_EaGle pisze:
    [...]
    > Taaa...pracuje jakiś 1km od szpitala przy ul.Banacha i jakieś 2-4 razy w
    > ciągu 8h lata taki EC135 i hałasuje co najmniej tak jak R1 przy 12tys
    > obr...
    > Problem w tym że to lotnicze pogotowie ratunkowe...

    Tak są jeszcze karetki itp. ale jest to jakaś siła wyższa i nie
    występuje z taką częstotliwością. Ostatnio próbując się skupić nad jakąś
    pracą liczyłem każdy taki ryk, w ciągu 1h naliczyłem 15'stu moto bez
    tłumików. Tyle helikopterów nawet przy lotnisku nie lata.

    > A dzis jak jechałem do pracy to stoję na światłach AL.Krakowska z
    > 17-stycznia i myśli własnych nie słyszę bo wystartował jakiś samolot z
    > okęcia. Myślę sobie co to za cholera - patrze a to nasza Tu-154M
    > rządowa, dymiąca (ten typ tak ma) tutka...

    Ciekawe porównanie. Może włożysz jeszcze głowę do betoniarki na budowie
    i podasz przykład, że głośno?

    > A tak na serio to po śmierci będziecie mieli święty spokój... I nie
    > pierdolcie że dzieci budzą się od hałasu tłumików bo mam dziecko i wiem
    > że nie budzą jej takie pierdoły... a większość dzieciaków zasypia lepiej
    > przy np włączonej suszarce do włosów a to też hałas...

    Ktoś odkręca tłumik aby kogoś wkurzyć, ktoś inny rozleje mu na łuku
    olej, też po to aby go wkurzyć. Z tego co piszesz jeden i drugi ma
    prawo, bo w mieście można wszystko. Dość ciekawe.

    A.

  • 32. Data: 2011-05-30 13:53:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, Arek <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > pracą liczyłem każdy taki ryk, w ciągu 1h naliczyłem 15'stu moto bez
    > tłumików. Tyle helikopterów nawet przy lotnisku nie lata.

    Ty chyba motocykla bez tlumika nie slyszales...

    http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak

    > Ktoś odkręca tłumik aby kogoś wkurzyć, ktoś inny rozleje mu na łuku
    > olej, też po to aby go wkurzyć. Z tego co piszesz jeden i drugi ma
    > prawo, bo w mieście można wszystko. Dość ciekawe.

    Za to pierwsze jest grzywna, za drugie prokurator.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2011-05-30 14:02:07
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-30 15:53, Użytkownik AZ napisał:

    > Za to pierwsze jest grzywna, za drugie prokurator.

    Problem w tym że pierwsze tylko kiedy złapią a drugie
    tylko jeśli udowodnią że celowo.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2011-05-30 14:04:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 15:53, AZ pisze:

    > Ty chyba motocykla bez tlumika nie slyszales...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak

    Gdyby takie coś mi jeździło pod oknem, to nawet bym tego nie usłyszał.

    Jedno i drugie prawie nie do złapania.

    A.

  • 35. Data: 2011-05-30 14:08:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 15:53, AZ pisze:

    > Ty chyba motocykla bez tlumika nie slyszales...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak
    zawiasy też masz fajne:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 36. Data: 2011-05-30 14:11:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, Arek <a...@a...pl> wrote:

    > Gdyby takie coś mi jeździło pod oknem, to nawet bym tego nie usłyszał.

    Gwarantuje Ci, ze bys uslyszal. Bo ja nie jestem w stanie bez zatyczek
    jezdzic w takiej formie.

    > Jedno i drugie prawie nie do złapania.

    Myslisz, ze zul saczacy wino pod sklepem nie przytuli paru groszy w
    zamian za pomoc przy wykryciu mordercy kierowcy samochodu/motocykla, pare
    zainwestowanych groszy jest warte premii/awansu.

    --
    Artur

  • 37. Data: 2011-05-30 14:13:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Gwarantuje Ci, ze bys uslyszal. Bo ja nie jestem w stanie bez zatyczek
    > jezdzic w takiej formie.

    Zeby nie bylo, takie cos slychac na odleglosc 2-3 kilometrow :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2011-05-30 14:25:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 16:11, AZ pisze:

    > Gwarantuje Ci, ze bys uslyszal. Bo ja nie jestem w stanie bez zatyczek
    > jezdzic w takiej formie.

    W sumie filmik na yt, to nie jest dobry materiał do porównań. A ja Ci
    gwarantuje, że gość startujący na rondzie waszyngtona jest dobrze
    słyszalny na rondzie wiatraczna.

    > Myslisz, ze zul saczacy wino pod sklepem nie przytuli paru groszy w
    > zamian za pomoc przy wykryciu mordercy kierowcy samochodu/motocykla, pare
    > zainwestowanych groszy jest warte premii/awansu.

    Nie mam pojęcia, bo nic takiego robić nie planuję. Jednak jestem w
    stanie sobie wyobrazić, że można zrobić coś takiego w sposób przemyślany.

    Zresztą na różnych forach ludzie wymieniają się całkiem sensownymi
    pomysłami, więc cudownie pojawiające się plamy oleju nocą, na ulicach to
    chyba tylko kwestia czasu. Tak na dobrą sprawę w końcu ktoś się
    pokiereszuje, zrobi się nagonka medialna, policja w końcu będzie musiała
    się za to zabrać, suma summarum mieszkańcy różnych dzielnic powinni zyskać.

    A.

  • 39. Data: 2011-05-30 15:00:17
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > No nie wiem, co do Wawy przyjezdzam to tam strasznie glosno jest.

    Na prawdziwej, ci tam to pozery.
    K.

  • 40. Data: 2011-05-30 15:01:58
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    mleko wrote:
    > wsi. Cisza jest na wsi.

    > Ooo i to jest pomysl. Moze i moi sasiedzi sie zmowia i obija ryja
    > pilotom co to lataja non stop nad glowa i bedzie wreszcie cisza i
    > spokoj ;)

    Rozlejcie olej na lotnisku! I na moim tez, bo napierdalaja cale lato. I
    na torach kolejowych, bo musze sluchac jak jedzie i mi sie rybki
    stresuja. I jeszcze trutke na psy, bo szczekaja. Nie mozna tolerowac
    skurwysynstwa!
    K.