  • 1. Data: 2011-05-27 09:54:36
    Temat: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Bart <b...@g...com>

    Witam,

    jak w temacie z naciskiem na ul. Spisaka i okoliczne.
    Koledzy "śmigacze" - wiem, że jesteście najlepszymi motocyklistami w
    kraju, ba pewnie nawet i na tej planecie i ZAPEWNIAM Was, że nie
    musicie mi i całej okolicy tego codziennie udowadniać!
    Postarajcie się zrozumieć, że tu mieszkają ludzie, również
    motocykliści oraz małe dzieci (np. córka Kolegi Tomka), którzy po
    całym dniu ciężkiej pracy / wielogodzinnej jeździe na motocyklu / nie
    robieniu nic / wychowywaniu dziecka itp (niepotrzebne skreślić lub
    dopisać) mają potrzebę zażycia relaksu we względnej ciszy. Zlitujcie
    się i jak już koniecznie musicie hałasować wieczorem to zamknijcie się
    w jakimś garażu i hałasujcie do woli (nie napychając uszu watOM lub
    innym kitem) i potem jedźcie na przejażdżkę*).

    *) pisząc przejażdżka nie mam na myśli zapier... z otwartą na full
    przepustnicą - jak Wam życie nie miłe mogę pożyczyć "klamkę" -
    płatność "z góry" ;-)

    --
    SePo
    Bartek

  • 2. Data: 2011-05-27 11:15:44
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    >Koledzy "śmigacze" - wiem, że jesteście najlepszymi motocyklistami w

    może postawic czarnio koparke?

    jk

  • 3. Data: 2011-05-27 16:19:40
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Maj, 11:54, Bart <b...@g...com> wrote:
    > jak w temacie z naciskiem na ul. Spisaka i okoliczne.

    Wprawdzie nie smigam po Ursusie, ale naprawde zrobila na mnie wrazenie
    kolekcja Twoich zabawek ze stopki.

    Pelen szacun!
    --
    amos

  • 4. Data: 2011-05-27 18:34:40
    Od: woohoo <w...@i...com>

    W dniu 2011-05-27 18:19, amos pisze:
    > Wprawdzie nie smigam po Ursusie, ale naprawde zrobila na mnie wrazenie
    > kolekcja Twoich zabawek ze stopki.
    >
    > Pelen szacun!

    Te na "E" też?
    Bo dla mnie to już buractwo.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2011-05-27 18:50:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-27 20:34, woohoo pisze:

    > Te na "E" też?
    > Bo dla mnie to już buractwo.

    Spójrz na swoją.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-05-27 18:52:20
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "woohoo" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > Te na "E" też?
    > Bo dla mnie to już buractwo.
    Ale ze co? Zazdroscisz?

    Stac go i gowno ci do tego.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 7. Data: 2011-05-27 19:45:12
    Od: woohoo <w...@i...com>

    W dniu 2011-05-27 20:52, Bartek Kacprzak pisze:
    > Stac go i gowno ci do tego.

    Och, czyli byłoby cool, gdybym zaczął tu wymieniać drogi sprzęt
    komputerowy i fotograficzny jaki posiadam?
    Kuszące, ale chyba pozostanę przy swojej uniwersalnej sygnaturce.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 8. Data: 2011-05-27 19:46:04
    Od: woohoo <w...@i...com>

    W dniu 2011-05-27 20:50, Monster pisze:
    > Spójrz na swoją.

    Dobra cipka w łóżku, czy gdziekolwiek indziej, jest lepsza od wibracji
    Twoich dwóch kółek.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 9. Data: 2011-05-27 19:59:49
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Och, czyli byłoby cool, gdybym zaczął tu wymieniać drogi sprzęt
    > komputerowy i fotograficzny jaki posiadam?

    To by bylo buractwo?
    > Kuszące, ale chyba pozostanę przy swojej uniwersalnej sygnaturce.
    Oczywiscie, ktora jest cool i wiele mowi o wlascicielu :/

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 10. Data: 2011-05-27 20:32:33
    Od: woohoo <w...@i...com>

    W dniu 2011-05-27 21:59, Bartek Kacprzak pisze:
    > To by bylo buractwo?

    Tak. Bo siłą jest słowo autorskie, a nie symbole statusu.

    > Oczywiscie, ktora jest cool i wiele mowi o wlascicielu :/

    Znasz jej genezę? Wiesz, kim jestem?
    Wygląda na to, że nie.

    --
    wO.ôhoo!