  • 1. Data: 2011-05-27 16:48:12
    Temat: Gasnie-pytanie.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jako, ze mam mozliwosc odkupienia swoja poprzednia R1 rn12(2004) mam pytanie.
    Nowy wlasciciel, ktory kupił motocykl, naprawił ją, ale podobno cos się dzieje z
    silnikiem. Czasem chodzi na 2 cylindrach, a czasem nawet zgasnie. Wystarczy
    wylaczyc-wlaczyc stacyjkę i wszystko wraca do normy.
    Co obstawiacie, co moze byc walniete i ile moze kosztowac naprawa?

    Pozdro
    Koczis
    R1 rn09

  • 2. Data: 2011-05-27 16:48:50
    Temat: Re: Gasnie-pytanie.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 18:48:12 +0200 osobnik zwany Koczis
    wystukał:

    ale czemu

    chcesz kupować shit?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-05-28 05:21:27
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Koczis wrote:
> [...]
    > wylaczyc-wlaczyc stacyjkę i wszystko wraca do normy.
    > Co obstawiacie, co moze byc walniete i ile moze kosztowac naprawa?

    Jedz na komputer to sie dowiesz.
    K.

  • 4. Data: 2011-05-28 05:22:47
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    > Nowy wlasciciel, ktory kupił motocykl, naprawił ją, ale podobno cos się
    > dzieje z

    czy cylindry były wiercone?

    jk

  • 5. Data: 2011-05-28 22:20:09
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-28 07:21, kocyk pisze:

    > Jedz na komputer to sie dowiesz.
    > K.

    I tam, wystarczy wejsc w tryb diagnostyczny i zobaczyc jakie bledy
    wyskakuja. Moze pomoze wykryc przyczyne :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki