  • 1. Data: 2011-05-26 13:52:25
    Temat: worek na paliwo?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    ktos kiedys wspominal o takim wynalazku - taki "miekki" kanister
    oczywiscie dupa za mnie i nie moge znalezc;]
    podklikac cos mozecie?
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-05-26 18:00:43
    Temat: Re: worek na paliwo?
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    > witam,
    > ktos kiedys wspominal o takim wynalazku - taki "miekki" kanister
    > oczywiscie dupa za mnie i nie moge znalezc;]
    > podklikac cos mozecie?

    guglnij "soft fuel tank", "fuel bag" - cos tam wychodzi...

    MS

  • 3. Data: 2011-05-26 18:36:46
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > guglnij "soft fuel tank", "fuel bag" - cos tam wychodzi...

    Ja wspominałem, aczkolwiek ostatnio,
    po ~9 latach wożenia bez potrzeby, był potrzebny,
    i uprzejmie pęknął.
    Tak, że skończyło się na tradycyjnym baniaczku
    po płynie do spryskiwaczy ;-)

    Ew. rzuciło mi się w oczy ostatnio cos takiego:
    http://allegro.pl/stelaz-kanister-2l-pasek-mocujacy-
    kufry-alu-i1635069753.html

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-05-26 18:41:30
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 20:36, J_K_K pisze:
    > Ja wspominałem, aczkolwiek ostatnio,
    aaaaha ;]

    > po ~9 latach wożenia bez potrzeby, był potrzebny,
    > i uprzejmie pęknął.

    ale 9 lat to i tak... poro czau;)

    > Tak, że skończyło się na tradycyjnym baniaczku
    > po płynie do spryskiwaczy ;-)

    czyli - jak zwykle...

    > Ew. rzuciło mi się w oczy ostatnio cos takiego:
    > http://allegro.pl/stelaz-kanister-2l-pasek-mocujacy-
    kufry-alu-i1635069753.html

    koncepcja fajna, ale ... miejsca nie mam.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 5. Data: 2011-05-26 20:08:54
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2011 sowa <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > witam,
    > ktos kiedys wspominal o takim wynalazku - taki "miekki" kanister
    > oczywiscie dupa za mnie i nie moge znalezc;]
    > podklikac cos mozecie?

    Mam coś takiego w fabrycznym zestawie nażędzi w aucie, ale jak to
    się nazywa to może jutro sprawdzę.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2011-05-26 20:15:59
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2011 kakmar <k...@g...com> napisał/a:

    > Mam coś takiego w fabrycznym zestawie nażędzi w aucie, ale jak to
    > się nazywa to może jutro sprawdzę.

    flexible fuel tank
    Ło masz choćby tutaj,
    http://www.liquidcontainment.com.au/fuel_bladders.ht