  • 1. Data: 2011-05-26 11:00:12
    Temat: Super warsztat w Michalowicach - Wawa
    Od: Daro W <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    niedawno byłem swoja Aprilia w Michalowicach w warsztacie mając
    nadzieje, ze rozwiąża mój problem. Niestety, kilku mechanikow w Wawie
    nie podjeli sie naprawy. Chodziło o elektryke i nieco slizgajace sie
    sprzeglo.
    I okazało sie, ze sa to naprawde swietni fachowcy. Bez problemu zajęli
    sie moim nietypowym sprzetem i całkiem niedrogo. A widziałem, ze także
    robia Ducati.
    Polecam warszat: tanio, szybko i maprawde fachowo!
    BTM Marek i Darek
    Michałowice k. Warszawy
    Spacerowa 12