  • 1. Data: 2011-05-26 09:59:18
    Temat: gazeta.pl
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Swego czasu znana z akcji:
    http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59445,5614551,W
    SZYSCY_SIE_ZMIESCIMY.html

    od jakiegoś czasu nakręca licznik odwiedzin artykułami typu:
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9667639,C
    zytelnik__Czy_to_zmowa_policji_z_motocyklistami_.htm
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,9574223,M
    otocykle__to_przeszkadza_mieszkancom__Opinie.html

    Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
    Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-05-26 10:02:35
    Temat: Re: gazeta.pl
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    PawelK vel Pablo napisał(a):
    > Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
    > Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

    No wlasnie dales sie zlapac, wiec potencjalny klikacz jestes. Mi to sie
    nawet nie chce kliknac w to co podeslales, bo wiadomo ze nic ciekawego
    tam nie ma.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2011-05-26 10:05:01
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 26-05-2011 11:59, PawelK vel Pablo pisze:

    > Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
    > Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

    Miej to gleboko w piździe, sezon ogorkowy wiec jak zwykle na wiosne to
    samo od zawsze. Olac a gazete w wersji papierowej uzywac w kiblu.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2011-05-26 10:07:49
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-05-26 11:59, PawelK vel Pablo pisze:
    > Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
    > Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

    Ot kapytalizm Panie,
    papierowe gazetki sie przestają sprzedawać, trza umieszczać jak
    najwięcej krzyczących reklam na portalu. I jeszcze nakłonić ludzi do
    klikania takimi właśnie nagłówkami. Na swoje trzeba wyjść, choćby po
    trupach.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 5. Data: 2011-05-26 10:08:52
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 146 roku bieżącego, Kamil Nowak 'Amil' zeznał(a) jak następuje:

    > No wlasnie dales sie zlapac, wiec potencjalny klikacz jestes. Mi to
    > sie nawet nie chce kliknac w to co podeslales, bo wiadomo ze nic
    > ciekawego tam nie ma.

    Mam rssy z warszawa.gazeta.pl w telefonie, to zobaczyłem nagłówek i tak
    mnie naszło takie pytanie. Fakt, zanim wysłałem posta przeczytałem

  • 6. Data: 2011-05-26 10:13:43
    Od: "lotti" <l...@w...pl>

    > No wlasnie dales sie zlapac, wiec potencjalny klikacz jestes. Mi to

    a mnie się podoba. Pojebów ktuży palo gumę w nocy należałoby odstrzelić a
    nie pisac w gazęcie (zkoond inąd bardzo dobrej, na poziomeie wsch.
    europejckim)

    jk

  • 7. Data: 2011-05-26 10:20:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 11:59, PawelK vel Pablo pisze:

    > Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

    Olej gazety i popatrz co się dzieje na mieście.

    Od 2-3 lat motocykle mają w Wawie dobrze. 95% aut robi Ci miejsce,
    reszta może się zagapi, może się za bardzo nie poczuwa, ale od całego
    poprzedniego roku nie spotkałem się z przypadkiem ewidentnej chamówy
    wobec mnie, nawet takiej drobnej jak sztuczka ze spryskiwaczem

    Co nie znaczy że już nie trzeba uważać.

    A że niektórych pojebało i muszą się lansować w centrum na pustych
    wydechach i permamentnych długich?
    Może by McDonald Świętokrzyski zrobił jakąś promocję za ciche wydechy
    abo cuś...

    KJ

  • 8. Data: 2011-05-26 10:27:03
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 146 roku bieżącego, KJ Siła Słów zeznał(a) jak następuje:

    > A że niektórych pojebało i muszą się lansować w centrum na pustych
    > wydechach i permamentnych długich?
    > Może by McDonald Świętokrzyski zrobił jakąś promocję za ciche wydechy
    > abo cuś...

    Niby masz rację, problem tylko w tym że zwykły szary czytelnik takiego
    "newsa" pakuje wszystkich do jednego worka. Niezależnie z pustym czy
    fabrycznym wydechem...

  • 9. Data: 2011-05-26 10:39:26
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 26 Maj, 12:27, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
> [...]
    >
    > Niby masz rację, problem tylko w tym że zwykły szary czytelnik takiego
    > "newsa" pakuje wszystkich do jednego worka. Niezależnie z pustym czy

    I psuje Ci wizerunek???

    Gawron
    AT

  • 10. Data: 2011-05-26 10:46:15
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 146 roku bieżącego, Gawron zeznał(a) jak następuje:

    Psuje wizerunek każdemu.