  • 41. Data: 2011-05-30 15:20:19
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 17:01, kocyk pisze:

    > Rozlejcie olej na lotnisku! I na moim tez, bo napierdalaja cale lato. I
    > na torach kolejowych, bo musze sluchac jak jedzie i mi sie rybki
    > stresuja. I jeszcze trutke na psy, bo szczekaja. Nie mozna tolerowac
    > skurwysynstwa!

    To o to chodzi, jakiś kompleks kundelka. Czujesz się lepiej, gdy masz
    świadomość, że generujesz poziom hałasu porównywalny ze startem
    samolotu, tudzież przejazdem ekspresu? Zwykle jest to problem, że coś
    jest małe, albo mózg albo członek. Ewentualnie jedno i drugie.

    A.

  • 42. Data: 2011-05-30 15:44:07
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Arek wrote:

> [...]
    > samolotu, tudzież przejazdem ekspresu? Zwykle jest to problem, że coś
    > jest małe, albo mózg albo członek. Ewentualnie jedno i drugie.

    No ja mam z pewnoscia maly mozg, kutasa tez w sumie mam malego, bo jak
    mi w gardlo zimno to se nie owine, ale za to mam wielkie psy i wielkie
    wydechy. Natomiast wkurwiaja mnie takie dupki, ktore sobie kupuja
    mieszkanka przy przelotowych ulicach i narzekaja na halas, albo przy
    torze wyscigowym i chca zamykac tor, albo przy lotnisku i chca zamykac
    lotnisko... Ja 10 lat mieszkalem przy torach, potem dziesiec przy
    przelotowce z pikajacymi swiatlami i dzwoniacymi tirami (tak, ci zli
    motocyklisci tez tam warczeli), potem dziesiec przy lotnisku, zakladach
    lotniczych i kolejnych torach i szczekajacych psach, a teraz sie
    wypowadze na wies, bo mi sie te halasy przejadly. Ale, kurwa, nie mam
    pretensji to samolotow, ze lataja, albo do tramwajow, ze ruszaja o
    piatej. A jak slysze motocykl, to zazdraszczam, a nie medze jak pipa.
    K.

  • 43. Data: 2011-05-30 16:58:12
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    --
    Użytkownik "kocyk"napisał :

> [...]
    > torach kolejowych, bo musze sluchac jak jedzie i mi sie rybki stresuja. I
    > jeszcze trutke na psy, bo szczekaja. Nie mozna tolerowac skurwysynstwa!

    I golebie. Wystrzelac golebie srajace na balkony i wszystko ::))

    zakan

  • 44. Data: 2011-05-30 19:08:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    Ty chyba motocykla bez tlumika nie slyszales...

    http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak

    ===========

    Obejrzałem pół minuty. Masz fatalną pozycję za kierownicą. Wyginasz górną
    część tułowia na zewnątrz zakrętu. Wygląda to dość komicznie.

  • 45. Data: 2011-05-30 19:13:54
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "zakan" napisał w wiadomości grup

    --
    Użytkownik "kocyk"napisał :

> [...]
    > K.

    I golebie. Wystrzelac golebie srajace na balkony i wszystko ::))

    =============

    Czy myślicie, że obśmiewając problem - rozwiążecie go? Faceci bez wydechów
    łamią prawo! Kropka. A gdy jeszcze do tego pyskują, gdy im się zwraca
    uwagę - to zwyczajne prostaki są. Tolerowanie chamstwa jest złym sposobem na
    życie. Może więc niech prostaki przestaną buńczucznie bronić swoich
    dziurawych wydechów i niech pokornie pochylą głowę.

  • 46. Data: 2011-05-30 19:16:14
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" napisał w wiadomości grup

    Ja nie hałasuje i też mnie wykurzają ludzie którzy zapierdalają jak
    idioci po mieście ale hałas to sprawa policji która w tej kwestii nic
    nie robi. Tam skieruj swoje kroki. Zrób film, spisz numery i zgłoś
    wykroczenie - mają obowiązek się tym zając.

    ==============

    Też mi się wydaje to dobrym pomysłem. Nagrać film, policja pogrozi palcem
    właścicielowi i problem rozwiązany.

  • 47. Data: 2011-05-30 19:37:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 21:13, Marcin N pisze:
> [...]
    > sposobem na życie. Może więc niech prostaki przestaną buńczucznie bronić
    > swoich dziurawych wydechów i niech pokornie pochylą głowę.

    Jestem prostak, halasuje, nie pochyle czola przed pajacem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 48. Data: 2011-05-30 21:57:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Obejrzałem pół minuty. Masz fatalną pozycję za kierownicą. Wyginasz górną
    > część tułowia na zewnątrz zakrętu. Wygląda to dość komicznie.

    Wstrzonsajace. Chyba dzis nie usne. Wpadnij w niedziele za tydzien do
    Nowodworu popatrzymy na Twoja a na koniec porownamy czasy okrazen.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2011-05-31 05:52:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-05-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    Wstrzonsajace. Chyba dzis nie usne. Wpadnij w niedziele za tydzien do
    Nowodworu popatrzymy na Twoja a na koniec porownamy czasy okrazen.

    ============

    Czułem, że zareagujesz mniej więcej w ten sposób. Zapewne w tym sławnym
    Nowodworze byś mnie objechał POMIMO zabawnego wychylania się na zakrętach.
    Pomyśl, co byś osiągnął, gdybyś popracował nad sylwetką. To tyle. Nie jestem
    asem, ale teorię znam.

  • 50. Data: 2011-05-31 06:02:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:is0rlp$l3k$1@news.onet.pl

    > Jestem prostak, halasuje, nie pochyle czola przed pajacem.

    Marcin N czuł, że zareagujesz w ten sposób.

    Pomyśl, co byś osiągnął, gdybyś popracował nad sylwetką.

    BPNMSP

    --
    Jasio
    etz vfr