  • Data: 2009-12-17 16:26:44
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@v...pl> napisał:

    >[...]
    >
    >czy lepiej podróżować służbowo i jednak coś zobaczyć czy siedzieć na
    >czterech w Podgórzu
    >i świat widzieć wyłącznie na monitorze ?

    Na takie pytanie nie można dąć prostej odpowiedzi. Wszystko zależy od tego
    ile i czego się zobaczy oraz ile nas to bedzie kosztować. Bo znam i takie
    przypadki podróży służbowych gdzie było to od granicy polskiej zasuwanie 8
    godzin autostradą, potem kilka godzin rozmów w sali konferencyjnej w budynku
    100m od wyjazdu z autostardy, nocleg w hoteliku 200m dalej, rano znów kilka
    godzin rozmów i powrót autostradą do kraju. Wypatrywanie dzieł sztuki na
    autostradzie rzadko końćzy sie sukcesem:-( Oczywiscie podałem skrajny
    przykłąd - nie w każdym przypadku musi to wyglądać tak źle.

    >poza tym : to wszystko powyżej stanowiło odpowiedź na pytanie , czy
    >miałem możliwość porównania kopii z oryginałami.
    >Jak napisałem , miałem.
    >I mając wybór : kopia czy oryginał , wybieram oryginał. Dopiero go nie
    >mając , zadowolę się kopią.
    >[...]

    W sytuacji, gdy masz możliwość dostępu zarówno do oryginału jak i kopii na
    podobnych warunkach - trudno się dziwić. W sytuacji, gdy oryginał mogę
    oglądać przez minutę przez szybę z odległości nie mniejszej niż 3m a kopię
    mogę oglądać z dowolnej odległości i cieszyc się nią dowolnie długo -
    rozsądek może podpowiedzieć inny wybór.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)