  • Data: 2009-12-22 10:41:25
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Jester <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/21/09 9:28 PM, Marek Wyszomirski wrote:

    > Cóż - smętnie to wygląda. Ale - reprodukcje drukowane na papierze też w
    > różnej jakości widywałem. Czasem jakość druku wołała o pomste do nieba.

    Pewnie tak. Ale ja coraz częściej odnoszę wrażenie, że materiały
    przygotowywane do stron www (dotyczy to także molochów różnych typu onet
    czy wyborcza, ale nawet tutaj, na grupie też kfiatki tekstowe i próby
    rewolucji w interpunkcji się zdarzają...) są robione tak niestarannie,
    że wstyd się przyznać, że się to widziało. Papier JESZCZE budzi ciut
    większy szacunek (chociaż też już pełno młodych wilków, którzy nie
    wiedzą jak, ale składają).
    Stronę www z kopią/skanem jakiegoś Malczewskiego sam sobie zrobię,
    albumu sam nie wydrukuję (mówię o normalnym druku offsetowym).
    Tak czy siak - za TAKIE kopie to ja serdecznie dziękuję. Są bardziej
    zniechęcające niż brak kopii...