  • Data: 2009-12-17 23:51:25
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jester" napisał

    > No wtedy jeszcze nie wiedziałem co i jak... A facet grał na gitarze, więc
    > mnie zmylił... Teraz wiem, że trzeba zacząć od policzenia strun ;)

    Liczenie strun może zwieść na manowce ; ) - basy "szóstki" są, ale rola
    instrumentalisty jakby wciąż ta sama ; ))))
    Basiści i pałkerzy to odwieczny temat anegdot... która specjalizacja
    skutkuje przyciąganiem bardziej stukniętych ludzi pozostaje chyba nadal
    nierozstrzygnięta.
    Coś o tym wiem bo miałem przyjemność z basem i pamiętam jaki wkład pracy
    potrzebny był do opanowania basu i czegokolwiek innego (może poza trójkątem
    ; )

    adam