  • Data: 2009-12-17 14:39:32
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 07:44, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Miałęś tajką możliwość. A teraz  - trochę matematyki - ile osób w Polsce
    > dostaje takie zlecenia i jak to się ma do ogólnej ilości fotografujących?

    > Znów - miałeś taką mozliwość - już nawet nieistotne czy przy okazji tego
    > zlecenia czy innej. Jaki procent fotografujacych ma realną szansę na udział
    > w takiej pracy? I nastepne pytanie - nawet jeśli ktoś się zgłosi do prac
    > społęcznych o podobnym charakterze (pzrecież pisałeś, że obcowanie ze sztuką
    > wymaga pewnego wysiłku) jakie ma szanse na pzrenoszenie konkretnego dzieła?
> [...]

    czy lepiej podróżować służbowo i jednak coś zobaczyć czy siedzieć na
    czterech w Podgórzu
    i świat widzieć wyłącznie na monitorze ?
    poza tym : to wszystko powyżej stanowiło odpowiedź na pytanie , czy
    miałem możliwość porównania kopii z oryginałami.
    Jak napisałem , miałem.
    I mając wybór : kopia czy oryginał , wybieram oryginał. Dopiero go nie
    mając , zadowolę się kopią.
    Tyle i po prostu.
    pozdro Marcin