    From: "d...@v...pl" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: analog w dobie cyfry
    Date: Thu, 17 Dec 2009 06:39:32 -0800 (PST)
    <Pine.WNT.4.64.0912102252400.200@quad> <hfs0uo$4jp$1@inews.gazeta.pl>
    <hg0shv$48i$1@inews.gazeta.pl> <hg149v$3v6$1@inews.gazeta.pl>
    <hg24tu$p74$1@inews.gazeta.pl> <hg2ei3$m4e$1@inews.gazeta.pl>
    <hg3ipg$41m$1@news.onet.pl> <hg3u6i$qve$1@inews.gazeta.pl>
    <hg50s7$2da$1@news.onet.pl> <hg5fbi$mdd$1@inews.gazeta.pl>
    <hg5h7d$pdi$1@news.onet.pl>
    <b...@v...googlegroups.com>
    <hg7d2n$9fl$1@news.onet.pl>
    <8...@t...googlegroups.com>
    <hg94v7$5u2$1@news.onet.pl>
    <0...@u...googlegroups.com>
    <hga2ch$4s0$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@t...googlegroups.com>
    <hgcjtn$map$1@news.onet.pl>

    On 17 Gru, 07:44, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Miałęś tajką możliwość. A teraz  - trochę matematyki - ile osób w Polsce
    > dostaje takie zlecenia i jak to się ma do ogólnej ilości fotografujących?

    > Znów - miałeś taką mozliwość - już nawet nieistotne czy przy okazji tego
    > zlecenia czy innej. Jaki procent fotografujacych ma realną szansę na udział
    > w takiej pracy? I nastepne pytanie - nawet jeśli ktoś się zgłosi do prac
    > społęcznych o podobnym charakterze (pzrecież pisałeś, że obcowanie ze sztuką
    > wymaga pewnego wysiłku) jakie ma szanse na pzrenoszenie konkretnego dzieła?
> [...]

    czy lepiej podróżować służbowo i jednak coś zobaczyć czy siedzieć na
    czterech w Podgórzu
    i świat widzieć wyłącznie na monitorze ?
    poza tym : to wszystko powyżej stanowiło odpowiedź na pytanie , czy
    miałem możliwość porównania kopii z oryginałami.
    Jak napisałem , miałem.
    I mając wybór : kopia czy oryginał , wybieram oryginał. Dopiero go nie
    mając , zadowolę się kopią.
    Tyle i po prostu.
    pozdro Marcin