  • Data: 2009-12-17 00:40:54
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Dec 2009 11:06:41 -0800 (PST), d...@v...pl wrote:
    >On 16 Gru, 09:54, "Henry(k)"

    >Nie czuję się przekonany. Zwłaszcza od czasu gdy usiłowałem używać
    >telefonu jako MP3.

    I co w tym bylo takiego zlego ?

    A ksiazka .. ja czytam szybko, jakbym jechal na dwa tygodnie na plaze,
    to ksiazek robi sie cala torba. Co prawda bagaznik mam duzy, ale nie
    zawsze wlasmym autem sie jedzie.

    Albo np na narty. 8 godzin nart, z czego 6 na krzeselku wyciagu.
    Ale z duza ksiazka niewygodnie sie jezdzi..

    No i ostatnio oszczedzam oczy .. audiobooki nawet lepsze, mozna
    "czytac" w czasie prowadzenia samochodu :-)

    J.