  • Data: 2009-12-17 11:34:14
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    _rK_ pisze:

    > Bylem na koncertach dwa razy. Ostatnio i - jakies z 10 lat temu? I
    > brzmieli tak samo kiepsko.
    > Strasznie wrecz. Szkoda.
    > Za nowa plyte, taka na poziomie Floodland to bym z 500zl dal.

    Kiedyś miałem ogromną zajawkę na nich :). Myślę że Andrzej stał się zbyt
    rock'n'rollowy na powtórkę klimatów z Floodlad czy Sisterhood. Moim
    skromnym zdaniem płytą która najlepiej wytrzymała próbę czasu jest ten
    antyczny zbiór singli wydanych wcześniej na winylach. Teraz wiele
    młodych kapelek wiele robi by wrócić w tamte surowe zimno falowe czasy.
    Co ciekawe jest to ponoć najbardziej wstydliwa płyta wydana przez siostry.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.