  • Data: 2009-12-17 14:03:45
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@v...pl pisze:
    > Ten gnój ma "szanowne " tradycje sięgające CK monarchii. Na
    > szczęście
    > robi on za nawóz , na którym często wyrasta coś wartościowego.
    > Niestety w tej dziedzinie hydroponika się nikomu nie udaje.

    I co z tradycji? Żyje ktokolwiek z tamtej epoki? Teraz jest dziadostwo i
    teraz należy się rozliczać wyłącznie za siebie.
    Ta w ogóle Polacy (a może i inne narody) mają tę głupią przypadłość, że
    potrafią rozliczać innych i za pięćsetletnie przewinienia. A powiedzenie
    ''a twój dziadek'' jest po prostu... każdy wie.

    > Żeby było prosto i zrozumiale : nigdzie nie napisałem że kopie są złe.
    > Kopie są gorsze od oryginałów bo są uboższe w treść.
    > Jeszcze uboższe są reprodukcje w necie.
    > Niemniej i kopie i net są potrzebne i przydatne.
    > Ale nie są równoważne oryginałom . Tylko tyle i aż tyle.

    I to jest święta racja. Tylko one najczęściej są dla wybranych, czasem
    do tego stopnia, że praktycznie nie istnieją.

    > Pozdro Marcin
    > PS interesuje cię tylko Kraków czy np Kielecczyzna też ? Mam
    > Nicklasa , jak coś.

    Nie mam obecnie trochę czasu na zgłębienie tematu, ale znowu kiedyś
    wejdę w trans to pozwolę się przypomnieć.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl