  • Data: 2009-12-13 10:32:28
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "aadax" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dariusz Zygmunt pisze:
    > To, że ileś sobie ludzi używa technologii analogowej nijak się ma do jej
    > popularności, I sorry, ale ja nie mam nic do najdziwniejszych hobby w
    > przeciwieństwie do hobbystów barytowych ..................
    > ''ducha fotografii'' i po prostu patrzy na treść, ale wcale od tego nie są
    > głupsi.
    > pozdrawia Adam

    proponuję zobaczyć co wisi w galeriach fotografii i co się sprzedaje. Nie
    chcą przyjmować wydruków robionych tuszem i papierach archival (bardziej
    trwałych od wielu papierów klasycznych). Bardzo dobrze "idzie " klasyczna
    guma, techniki swobodne, robione tradycyjnie. Przynosząc wydruk z plotera -
    krzywią się i kręcą głową "bee komputer". To samo jest z grafiką
    artystyczną. Renesans technik klasycznych (akwaforta, akwatinta czy
    mezzotinta) - mówię o galeriach nie w Polsce - bo tu papier nadal ciężko
    schodzi. Pozdrawiam i wyłączam się z wątku. R.