  • Data: 2009-12-13 10:16:01
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > Janku, ale przecież to Ty zacząłeś ten temat, ja sobie spokojnie pstrykam
    > zdjęcia "na analogu" i nikomu nie wciskam natrętnej ideologii. Za to Ty
    > szermujesz pojęciami "nigdy" i "zawsze" choć oczywiście jawnie one nie
    > padają, więc racz uważać z pejoratywnymi określeniami bo niektórzy
    > czytelnicy mogą dojść do przekonania że o sobie piszesz :-)

    Oj, chyba niektórym zero statystyczne jest równoznaczne z zerem
    bezwzględnym.

    To, że ileś sobie ludzi używa technologii analogowej nijak się ma do jej
    popularności, a cały temat nie ma nic wspólnego z tym, że chyba nikt nie
    jest w stanie zidentyfikować technologii jeśli do wglądu dostanie
    miniaturę w internecie czy reprodukcję w albumie nie mówiąc już o
    czasopismach i gazetach. Po prostu nie da się tego rozróżnić jak dźwięku
    z druta za tysiąc dolarów i druta z wieszaka do ubrań w słynnym teście
    pogrążającym audiofilów.

    I sorry, ale ja nie mam nic do najdziwniejszych hobby w przeciwieństwie
    do hobbystów barytowych (czy jakichkolwiek innych) mających wszystko
    inne w głębokiej pogardzie. Więcej pokory, większość ludzi ma gdzieś
    ''ducha fotografii'' i po prostu patrzy na treść, ale wcale od tego nie
    są głupsi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl