  • Data: 2009-12-13 12:48:57
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:
    > Kiedyś manufaktura dojdzie do łask (łask finansowych), ale w 90% ze
    > względów prestiżowych czy inwestycyjnych. Ale teraz to jest raczej tak
    > sobie żeby nie powiedzieć - marniutko. W praktyce większość artystów,
    > także tych od gumy itp. na co dzień pstryka... śluby.

    Mi te dyskusje przypominają czasy kiedy wielcy branży muzycznej negowali
    jakość cyfrowych produkcji. Niby że prawdziwe brzmienie można osiągnąć
    tylko na analogowym sprzęcie. Na chwile obecną nikt nie produkuje taśm
    do wielościeżkowych rejestratorów audio. I chyba nikt za nimi nie
    płacze, bo powstała cała masa świetnego materiału nagrana na laptopach w
    kuchni a w każdym studio stoi cyfrowa stacja robocza.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.