  • Data: 2009-12-13 14:13:02
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-13 01:47:34 +0100, cichybartko <c...@g...com> said:

    > Co poczułeś się urażony?
    Nie, ale widzę, że nożyce się odzywają.

    > Każdy ma swoją estetykę, dla mnie widoczki plus nasycone kolory to
    > chyba jeden z bardziej oklepanych tematów.
    > Dlatego tak lubię szarobure kolory Muzykanta,
    I oczywiście tylko w studio można je uzyskać. Kpisz, czy o drogę pytasz?

    > ale przyznaje to moje subiektywne zdanie. Studio to nie tylko mięcho i
    > tania komercja.
    A plener to nie tylko wyżowa Velvia.

    > Jeśli lubisz naturę to proponuje
    > http://www.ronvandongen.com/thumbs_sl.php jeśli lubisz abstrakcje
    > http://www.rogerballen.com/Boarding%20House/gallery_
    bhouse1.htm
    Przecież to niczego nie dowodzi.

    > Podsumowując trochę łatwiej się naświetla slajd w zastanych warunkach w
    > przyrodzie,
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    ha ha ha ha ha ha

    > a inaczej przy sztucznie wykreowanym oświetleniu w studio.
    Jak ktoś nie panuje nad jednym źródłem światła jakim jest słońce, niech
    się lepiej nie zabiera za tworzenie kolejnych. Będzie tylko gorzej.

    > Uprzedzę Cię i powiem że światłomierz to nie wszystko,
    Oczywiście, że nie wszystko. Trzeba mieć jeszcze oczy.

    > bo dlaczego taki Freeman w czasach analogowych poleca w studio
    > polaroida by się upewnić co do oświetlenia sceny.
    Precyzyjnie rzecz ujmując "nie tylko w tym celu".

    > Czasy przyniósł dużo lepsze rozwiązanie niż polaroid.
    Gdybyś wiedział o czym piszesz, to byś tego nie napisał. Masz dobre
    oko, umiesz wyszukać lub podeprzeć się niezłymi przykładami. Ale o
    technice fotografowania masz blade pojęcie.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam