  • Data: 2009-12-13 00:47:34
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Czekaj. A to widoczki są amatorską zabawą, a polędwica sopocka na tle
    > koperku, ze studia, to profi pracą?

    Co poczułeś się urażony? Każdy ma swoją estetykę, dla mnie widoczki plus
    nasycone kolory to chyba jeden z bardziej oklepanych tematów. Dlatego
    tak lubię szarobure kolory Muzykanta, ale przyznaje to moje subiektywne
    zdanie. Studio to nie tylko mięcho i tania komercja. Jeśli lubisz naturę
    to proponuje http://www.ronvandongen.com/thumbs_sl.php jeśli lubisz
    abstrakcje
    http://www.rogerballen.com/Boarding%20House/gallery_
    bhouse1.htm
    Podsumowując trochę łatwiej się naświetla slajd w zastanych warunkach w
    przyrodzie, a inaczej przy sztucznie wykreowanym oświetleniu w studio.
    Uprzedzę Cię i powiem że światłomierz to nie wszystko, bo dlaczego taki
    Freeman w czasach analogowych poleca w studio polaroida by się upewnić
    co do oświetlenia sceny. Czasy przyniósł dużo lepsze rozwiązanie niż
    polaroid.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.