  • Data: 2009-12-13 08:08:07
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Pozwolisz że zacytuję: "Analogiem nie zasymulujesz cyfry, a odwrotnie jak
    > najbardziej ... Więc mało komu chce się męczyć analogiem.", tak samo jak z
    > drewnem, metalem i marmurem, nie symuluje się za pomocą tych materiałów
    > plastiku, bo jaki to miałoby sens? A odwrotnie ... jak najbardziej bo
    > wygląda przecież _prawie_ tak samo ;-)

    Były już takich miliony, co dopóki nie wiedzieli to się nabierali.
    A tak na marginesie, skrajności zaczynają się w świecie barytów i
    winyli, a kończą tutaj:
    56,USA__Wojna_o_radnego_ateiste___Niewierzacy_nie_mo
    ze.html
    33,_Swieto_swiatel__zamiast_Bozego_Narodzenia_we_wlo
    skiej.html
    itd.

    Kilku rzeczy nigdy nie brałem pod uwagę, np. przyszłych wojen
    religijnych, które - obecnie już jestem pewny - będą mieć miejsce
    jeszcze za naszego życia. A wszystko zaczyna się w binarnych mózgach
    kretynów, którzy rozumieją tylko stany ''nigdy'' i ''zawsze''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl